Ivf/FET Töserna 2012
Hej! Jag är ny i denna tråd och förstår då jag läser sista sidan att ni alla följts åt ett bra tag! Jag och min man har genomgått 4 IVF-behandlingar och 3FET. Vi har haft fina embryon men lyckades först på det senaste försöket. Ännu är allt väldigt tidigt men kände att jag var tvungen att skriva ett litet meddelande till dig då vi vid detta sista tillfälle valde att exprimentera lite på egen hand i kombination med läkarens övriga rekommendationer.
Jag har fått fragmin de senaste 3 återföringarna men det alltid EFTER återföringen. Nu valde vi att utan att informera läkaren ta ett par doser dagen innan samt samma förmiddas som insättningen, detta för att öka blodcirkulationen redan då. Jag fick utskrivet av läkaren i Falun immunnedsättande tabletter som jag åt en vecka innan återföringen och fortsatte med dem 2 veckor efter plusset (skulle enligt läkarna sluta direkt efter plusset men vågade inte).
I kombination med detta har jag varit flitig besökare, både innan under och efter, hos en lokal akupunktör.
Kanske är det ren slump att vi nu lyckats (än så länge) men nästa gång vi ska genomföra FET så ska vi definitit köra på samma metod...
Vill ge dig och stor kram och önska dig all lycka till i kämpandet...