Ivf/FET Töserna 2012
Min klinik har också sagt att får jag äl direkt efter ett misslyckande så är kroppen redo. Jag har gjort mina direkt efter och är nu på rd 6
Min klinik har också sagt att får jag äl direkt efter ett misslyckande så är kroppen redo. Jag har gjort mina direkt efter och är nu på rd 6
Men snälla rara ni, vad är det som händer... Vi sitter alla här i samma båt..
vi misslyckas om och om igen innan vi kanske får vårat plus...
Ingen förstår oss bättre än vi själva i den här IVF djungeln...
Vi är stressade, trötta, nervösa, oroliga och ovetande om vad som skall komma på stickan.. och resan fram tills dess är så känslosam..
Vi är som berg och dalbanor hela bunten.. Så dessa trådar behövs där vi lär oss, får tips, stöd, förståelse, vi förstår varann, vi får vänner ja you name it!!!
Tiden dit är plågsamt stressande för oss ALLA men vi hanterar situationer olika..
Bli sams och fortsätt stötta varann!!!!
kram på er allihop
Fidelis: Vi ses i många forum du och jag och jag förstår dig mycket väl att du kände dig påhoppad och att det är stressande att höra att ens läkare gör fel etc. Man är så glad, nervös, orolig, hoppfull och allt i en härlig salig röra och vill då inte höra massa tokigheter. Men jag tror inte att det var hennes mening att få dig att känna så egentligen
kramiz
rd 11 och minus på stickan
Enäggs81; Vi går oxå på CVL Jag var så orolig för att det skulle bli på en helg vilket det blev och det var inga problem. Vi var där på en lördag. Lycka till
Rd 12 mensvärk och i dag borde mensen tyvärr dyka upp... Tack tjejer, jag hoppas med
kram
Enäggs; Ja, jag fick ganska tydliga streck på stickan och ringde kliniken men då sa CVL att jag måste ta det digitala så den glada gubben kommer.. Tyckte det lät jätte konstigt och blev stressad för att jag missat äl men sen kom han
Jag hade direkt efter IVF båda gångerna... och sist var den sen efter FET
Här kom mensen för 5 minuter sen
Inte jag heller men inte så aktiv nu när jag blöder
Enäggs; Hur går det med ägglossningen
kram