• guttah

Ivf/FET Töserna 2012

Hej tjejer!
    Har följt er under en tid men inte skrivit förrän nu. Jag håller på med mitt första IVF och gjorde FET med en 5-dagars blasto i måndags vilket betyder att jag nu är på rd5. Tyvärr så började jag blöda igår och det ser inte direkt ut som att det avstannat nu på morgonen. Jag har också molvärk som kommer och går. Eftersom jag har PCO så har jag inte haft riktig mens på länge så jag har lite svårt att jämföra men det känns som att det är kört. Tycker dock att rd4 är väldigt tidigt för mens. Är det någon här som har någon erfarenhet av detta?

• guttah

Eftersom jag har PCO så har jag ingen ÄL. Brukar ju inte få mens på egen hand heller annars.

• guttah

Jag har ätit Femanest (östrogen) från cd1 för att bygga upp endometriet och senare även Lutinus (progesteron) men det har inte stimulerats fram någon ägglossning. Blödningen har fortsatt även idag men molvärken ger inte med sig. Kan det vara en biverkning från progesteronet?

• guttah

Tack för era inlägg. Jag får helt enkelt ha is i magen och vänta till TD.

• guttah

Csillag: Tack för omtanken och välomnandet. Jag har TD den 24e men ska nog tjuvtesta på lördag eller söndag. Vill ju inte bryta ihop på självaste julafton. Har börjat ställa in mig på negativa besked men hoppet finns såklart ändå där. Nästan inget blod idag men har ju blött kontinuerligt sen i fredags. Minimalt med symtom också. Molvärk som kommer och går men det är det enda och det kan ju lika gärna vara progesteronet (Lutinus) som spökar.

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012