Ivf/FET Töserna 2012
Hm varför blev det ledsen min jag ändrade inget suck telefonen gör som den vill bortse från den.
Hm varför blev det ledsen min jag ändrade inget suck telefonen gör som den vill bortse från den.
Sprejade fram till 3 dagar innan insättning sen fick tog jag protesterna vagitorier plus tablett med en annan hormon kommer inte ihåg namnet men det inne håll östrogen tror jag. Har dåligt minne var ju maj juni jag åt det. Tog det tre gånger om dagen.
Fidelis
Jag kan bara tala för mig men jag blev skjut torr av protestant att jag fick små blödningar av den var slemhinnan som blödde hoppas det är lika för dig håller tummarna så hårt för dig. Testade själv minus på dag 10 men på dag 13 svagt plus och är i v31 nu så lite hoho finns. Massa kramar är så jobbigt när Mann slits mellan hopp och förtvivlan. Kram
Fidelis
Såg ditt test i går och det såg positivt ut tyckte jag hur det är med ägglossningstest vet jag inte. Vet dock att var tredje dag så fördubblas ämnet i kroppen som gravtesten läser av. När har du test dag. Kan inte säga hur det ligger till men vill att det ska gå vägen. Det är så otroligt jobbigt denna väntan innan man vet hur det går klart det jobbigaste som finns. Massa kramar.
Fidelis
Förstår det men de sätter testdagen så långt bort för att man ska få ett riktigt svar men man läser om folk som plussar så tidigt men alla är inte lika. Visa får plus tidigt andra sent. Vill så gärna hjälpa dig, vill att det ska vara plus men det kan bara tiden visa men tänker på dig massor kram.
Fidelis
Det gör vi håller tummarna ialla fall.