• joujou

Ivf/FET Töserna 2012

Åh, hade väääärldens ångestdrömmar inatt. Fyfan.
    Drömde att jag kom in för kontrollen och läkaren (en kvinnlig) upptäcker att jag en infektion(!!!) i livmordertappen sen jag gjorde min kognition efter cellförändringarna. Och hon ba "nej men, så här kan inte vara.. nu FÅR du inte genomgå IVF som det är tänkt.. du måste pereras igen och äta antibiotika i 1 år!" JAG DOG.
    Sen så kollade hon snett på mina fingrar och ba "sen fattar du väl att du inte kan ha så där långa naglar?!!!"
    Det var kaos. Hhaahha. Vaknade och mådde kasst och svettades ihjäl och trodde att jag inte skulle få genomföra detta nu. Uhuuuu!! 

• joujou

LnH och Vincents mamma: Jag håller tummar och tår för eran skull!! Blir så ledsen när jag läser. {#emotions_dlg.flower}

• joujou
    Rikolin skrev 2012-04-21 20:26:09 följande:
    Hej alla gamla och nya!

Jag har varit borta ett tag, nån månad...

Trodde att jag fått missfall och kunde inte (pga av att jag bott på jobbet) komma till  någon läkare på över 2 v detta var sådan pers att jag för att skydda mig själv inte gick in varken på familjeliv eller på interne.

Det är så lätt att bara läsa det negativa. När jag kom hem fick vi via VUL se ett hjärta slå, lycklig som bara den, men känsla satt i så jag vågade ff inte tro på det. Nu har vi varit på 3 VUL/UL och allt ser ff bra ut och magen är stor!!??? v 14+5 så nu har jag börjat tro lite på det oh känner mig redo att dela tankar och drömmar med andra igen!

Hoppas att det är bra med alla er!!

Hur långt gångna är ni och har era maga växt? Jag är inte stor men trodde inte att magen skule börja synas redan
    Grattis.. gud vad roligt!!
  • joujou
    hoppfull idag skrev 2012-04-22 08:28:52 följande:
    Hej tjejer,
    Testade idag positivt för andra morgonen i rad.. Kan inte riktigt fatta det än! Hoppas allt går bra nu.. Kramar
    GRATTIS!! {#emotions_dlg.flower}
  • joujou

Tycker alla här inne behöver lite pepp och massa kramar nu!!! KRAAAAAM på er alla

• joujou
    Odessa skrev 2012-04-23 18:03:16 följande:
    Ja massor av kramar och pepp till alla!!!
  • joujou

Så, VUL visade tunn å fin slemhinna och små äggblåsor. Så det går åt rätt håll! Väntat på att dom ska ringa ang. blodprovet. Men tror inte på förändringar i schemat. Utan jag får fortsätta spraya på.

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012