• Odessa

Ivf/FET Töserna 2012

Csillag: tufft med så många Provtagningar, men som sagt, vad gör man inte! Fick du se bebisen idag också eller blir det först på torsdag? Spännande med fladder!

Jag tyckte jag kände fladder förra veckan som nu är borta, ska jag känna mig orolig över det? blir lite nervös, eftersom jag också har haft lite ont de senaste dagarna, dragningar och ilningar. Är i v. 15+3 idag!

• Odessa

Csillag: tack för lugnande ord. Ska till Bm idag och ta blodprov. Ska försök få lyssna på hjärtat samtidigt. Ska ta upp mina märkliga värkar också.

• Odessa

Csillag: skickat massa pepp åt ditt håll, förstår att det är en lång väntan tills på torsdag!! Och tycker synd om dig med järntabletterna, jag har lågt värde i depåerna, tycker det är en plåga att behöva äta en per dag!

Make your own: fick höra hjärtat slå idag igen, känns lite lugnande. Ska försöka att njuta av att vara gravid nu! När är ni i v.11?

• Odessa

Jag kände sparkar första gången i går, min man kände dem också, så tydliga var det! Tjoho!

Csillag: bra att de har så täta kontroller och att de håller bra koll på er. Många kramar

• Odessa

Jag är gravid i v. 16+4! i går kväll såg både jag och maken sparkar på magen. Jättehäftigt!

• Odessa

Var på UL idag och såg en frisk och livlig pojke! Känns fantastiskt och märkligt, svårt att ta in, att det är på riktigt.

• Odessa

Hej! Jag är kvar. I v. 19+3 i dag. Det börjar äntligen kännas och synas på riktigt! Var på RUL förra veckan, det är en liten pojke. BF 11/1-13

Csillag: hoppas det går bra på kollen idag!

• Odessa

Csillag: vi tänker på dig och jag tycker du är fantastisk som stöttar och peppar alla här inne, medans du själv går igenom en väldigt komplicerad graviditet. Hoppas allt går bra och att du slipper läggas in! Jag har fått en mage som verkligen syns och går in i v.24 på fredag. Känns helt sjukt, att det gick vägen den här gången!

• Odessa

Hej, vi som har varit med ett tag vet vilken klippa du är Csillag, det är många som har fått ett otroligt stöd utav dig, och med tanke på vad du har behövt gå igenom är det otroligt att du ens orkar tänka på oss! Är otroligt tacksam för att du har tagit dig tid och omtanke det senaste året. Jag kikar också in här lite då och då, men har valt att inte skriva särskilt mycket på sistone.
    Lycka till med allting, ta hand om grodan, det viktigaste är att ni mår bra.

Till er andra som kämpar, säger jag också lycka till! Pröva akupunktur, det hjälpte mig och har hjälpt många i min närhet. Kanske värt att försök i alla fall! I Stockholm finns Dr Ma, på Thulegatan. Hon är jättebra!

• Odessa

Hej Csillag: härligt att ni mår bra och att grodan är kvar i magen! Jag har inte långt kvar nu, endast 4v, det börjar kännas men har mått väldigt bra hela tiden.

Bra med tipsen! Jag kan bara instämma, speciellt med akupunkturen vilket gjorde susen för mig. Min man slutade också att dricka alkohol, bada mycket och varmt och cykla under tre månader. Efter det lyckades vi!

• Odessa

Csillag: stort grattis till den lilla tjejen! Vi fick en liten Max, han kom till världen den 21 januari.

Lycka till alla här inne, den här tråden har varit ett otroligt stöd under resans gång!

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012