• Tant Groda

Snölängtan: menar du att det knappt några chanser att ett tvåcelligt kan ta sig? Nu försvann mitt hopp totalt. Varför sätter man in tvåcelligt om chanserna är så pass minimala?

• Tant Groda

Snölängtan: du får ursäkta, min hjärna är inte där den ska vara. Läste som tvådagars och inte tvåcelligt. Ursäkta!!

• Tant Groda

Jag hade crionone och det ömmade inte när jag tog den. Kan vara att du är öm efter äp kanske.

• Tant Groda

Ja helt fantastisk och enormt chockad.
    Detta var ju vårt första försök. Hoppas bara att lille flash stannar hos oss nu

• Tant Groda

Du är inte alls löjlig. Det vågar knappt jag heller för rädslan. Ge inte upp hoppet än, det är vanligt att man kan blöda under ruvningstiden.

• Tant Groda

Tycker inte heller det är dålig stämning här. Den försvann ganska fort efter dispyten. Tycker att det är väldigt tråkigt om du lämna csillag!!

Däremot får jag nog säga, att det är ingen i denna tråden som vet alla skäl till varför fidelis fick den med hon fick. Det kan finnas många bra skäl också!

Att när man litar på läkare fullt ut är också helt okej, speciellt när man inte har erfarenhet av läkare sen innan.

• Tant Groda

Har en fråga!
    När räknar man sig gravidilitet ifrån?
    Fick lära mig från äp, vilket känns rimligt. Men så läser jag att vissa räknar ifrån et?
    Det spelar ju inte någon större roll då det vara handlar om några dagar!

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012