• enäggs81

Ivf/FET Töserna 2012

jazmine25: grattis! Heminsemnation? Var det en privat donator?;)

• enäggs81

Går Inge bra med min ÄL.. kroppens känns helt död .... är mycket frustrerad!

• enäggs81

om man får en glad gubbe på ÄL testet clearblue är det alltid tillförlitligt?

• enäggs81

Fan spelar ingen roll!! Fick inte göra FET ändå. CVL ville inte det pga det gav utslag dag 24 i cykeln. De ansåg då att det inte var en normal ÄL då Jag brukar ha 30 dagars cyklar:( Detta var en cykel efter en misslyckad IVF.... så besviken!!!

• enäggs81

Csillag: tack för peppningen! För just nu känns en bebis låååååångt borta!;)

• enäggs81

Csillag: tack för alla tips ;) sluta röka har jag sen 1 september! Maten går det dåligt med. Märker att jag tröstäter... men 1 januari är det slut med det. Då börjar mitt nyttiga liv;) Jag har ju bara gjort 1 misslyckad ICSI än så länge. Blir ett FET i december eller januari. När vi lyckades på första ICSI:en år 2004 åt jag som vanligt men då var man ju yngre.... kram

• enäggs81

Csillag: det blir nog ostimulerat. men måste få utslag på ÄL testet senast den 16/12. Annars krockar det med deras julstängning! Så typiskt! Så annars blir det i januari helt enkelt. Fungerar inte detta FET så tänkte vi köpa ett 3-pack. Men då är frågan om man ska gå kvar på CVL eller prova en annan klinik....? svårt det där!

• enäggs81
    Vill också önska er en god jul och ett gott nytt år!!!!
    Är besviken på CVL idag.  Ringde dom idag för att fråga om man kunde göra stimulerat FET i januari. Då frågade sköterskan - vill du ha pergotime då? Inga tydliga svar och riktlinjer från henne, Sen sa jag att hon får prata med läkaren och de skulle ringa upp sen. Har dom ringt?? Nej!!! Ska jag betala 11.000:- för att inte få nån återkoppling. Nej tack! Byter klinik efter detta FET! Kanske byter direkt och skiter i dom två frysta jag har. Ringer dom nog imorgon och talar om mitt missnöje!

Föresten gillar jag inte sköterskan jag pratade med. Hon sa  - vi ringer upp dig sen. Då frågade jag - När då?
    - Ja idag tror jag. Med sån där nonchalant röst.
Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012