Ivf/FET Töserna 2012
kanske IVF Stockholm vid st : Göran mest för att jag bor i Sthlm..... Dom har alltid varit trevliga förut men jag har alltid Kännt att de inte gör några vul tex . inga uppföljningar nu tex när min ÄL uteblir .
kanske IVF Stockholm vid st : Göran mest för att jag bor i Sthlm..... Dom har alltid varit trevliga förut men jag har alltid Kännt att de inte gör några vul tex . inga uppföljningar nu tex när min ÄL uteblir .
Vincents mamma: kostar ett 3-pack där 60.000 Jasmine25: får se hur jag gör med att flytta äggen. ska ringa CVL imorgon och prata med dom och berätta hur jag känner!
okej vet du om dom höjer nu vid årsskiftet igen? har dom öppet på helgerna?
tänkte att om inte mitt FET lyckas ska vi köpa ett 3-pack. Då kan vi lika gärna byta till Stockholm eftersom vi bor här. CVL är endast 4000:- billigare med ett 3-pack. Ingår det något FET på deras 3-pack? tack för alla svar Vincents mamma!
Vincents mamma: jag har ju enäggstvillingar som idag är 7 år. Första två åren var riktigt tuffa måste jag säga! Båda hade kolik första 4 månaderna. Sen sjuka mycket. Nu är dom lätta! Men jag vill inte ha tvillingar igen pga allt jobb! Vi kanske hade otur med alla omständigheter. graviditeten var bra!:)
Någon som testat med både billiga ÄL tester samt clearblue digital? Fick nu positiv ÄL på dom billiga men negativt på clearblue ??? Är det då ÄL på gång . vad ska jag lita på till FET!?
Csillag; grattis till flickan ;)
LnH: beklagar :( kramar om!
Börjar med sprutor imorgon. Menopur. Har ju gjort 1 misslyckad färsk nu och 1 misslyckad FET. Har vi stora chanser att lyckas nu? Hur många försök har ni gjort? Vi lyckades ju på första IVF för 8 år sen. Man undrar nu varför 2 försök inte tagit sig alls.. Nu är det första gången vi provar korta metoden. Innan har det varit långa med puregon. Hoppas Menopur är bättre?
jag ska ta certocide eller vad det hette på sprutdag 5 för att förhindra ägglossning sen otrivellen. inget annat vad jag vet förutom vaggisarna. På sista färskförsöket fick jag ut 8 mogna ägg. 2 gick sönder under ICSI. 3 stycken blev befruktade och bra. 1 fick jag tillbaka och 2 till frysen. Men det blev som sagt ingen graviditet av äggen...
Har ÄP idag! Nervöst nu! Vincents mamma: vad trodde dom blödningen berodde på? skönt att fostret var kvar. Puh!
7 ägg fick dom ut idag!
hoppas jag blir ruvare i alla fall! ska ringa kliniken imorgon efter kl.13 och fråga! nervöst nu innan ET.
Jag kan uppdatera. Är på RD 6 med ett 2-dagars. Fick 2 blasto till frysen. Har testat neg idag. Kan jag fortsätta hoppas ändå?
Lac2010: är ju fantastiskt! Grattis!;)
csillag: jag har mått sådär sen jag började med vaggisarna. öm i buken, trög mage, humör som är dödande, trött som bara den.
plussade idag ;)) bild finns i mitt galleri. står RD 9 under! har även tre bilder från igår när det var svagare.... så nu ska jag njuta med reservation för riktiga testdagen
LnH: tackar!
Jag fick MA 5/6..... skrapades två ggr! Vi har lagt ner alla IVF försök och njuter av våra tvillingar och dricker vin i solen nu på sommaren. Blir inga fler för oss. Mannen vägrar och jag har accepterat det.