• enäggs81

Ivf/FET Töserna 2012

kanske IVF Stockholm vid st : Göran mest för att jag bor i Sthlm..... Dom har alltid varit trevliga förut men jag har alltid Kännt att de inte gör några vul tex . inga uppföljningar nu tex när min ÄL uteblir .

• enäggs81

Vincents mamma: kostar ett 3-pack där 60.000 Jasmine25: får se hur jag gör med att flytta äggen. ska ringa CVL imorgon och prata med dom och berätta hur jag känner!

• enäggs81

okej vet du om dom höjer nu vid årsskiftet igen? har dom öppet på helgerna?

• enäggs81

tänkte att om inte mitt FET lyckas ska vi köpa ett 3-pack. Då kan vi lika gärna byta till Stockholm eftersom vi bor här. CVL är endast 4000:- billigare med ett 3-pack. Ingår det något FET på deras 3-pack? tack för alla svar Vincents mamma!

• enäggs81

Vincents mamma: jag har ju enäggstvillingar som idag är 7 år. Första två åren var riktigt tuffa måste jag säga! Båda hade kolik första 4 månaderna. Sen sjuka mycket. Nu är dom lätta! Men jag vill inte ha tvillingar igen pga allt jobb! Vi kanske hade otur med alla omständigheter. graviditeten var bra!:)

• enäggs81

Någon som testat med både billiga ÄL tester samt clearblue digital? Fick nu positiv ÄL på dom billiga men negativt på clearblue ??? Är det då ÄL på gång . vad ska jag lita på till FET!?

• enäggs81

Börjar med sprutor imorgon. Menopur. Har ju gjort 1 misslyckad färsk nu och 1 misslyckad FET. Har vi stora chanser att lyckas nu? Hur många försök har ni gjort? Vi lyckades ju på första IVF för 8 år sen. Man undrar nu varför 2 försök inte tagit sig alls.. Nu är det första gången vi provar korta metoden. Innan har det varit långa med puregon. Hoppas Menopur är bättre?

• enäggs81

jag ska ta certocide eller vad det hette på sprutdag 5 för att förhindra ägglossning sen otrivellen. inget annat vad jag vet förutom vaggisarna. På sista färskförsöket fick jag ut 8 mogna ägg. 2 gick sönder under ICSI. 3 stycken blev befruktade och bra. 1 fick jag tillbaka och 2 till frysen. Men det blev som sagt ingen graviditet av äggen...

• enäggs81

Har ÄP idag! Nervöst nu! Vincents mamma: vad trodde dom blödningen berodde på? skönt att fostret var kvar. Puh!

• enäggs81

hoppas jag blir ruvare i alla fall! ska ringa kliniken imorgon efter kl.13 och fråga! nervöst nu innan ET.

• enäggs81

Jag kan uppdatera. Är på RD 6 med ett 2-dagars. Fick 2 blasto till frysen. Har testat neg idag. Kan jag fortsätta hoppas ändå?

• enäggs81

Lac2010: är ju fantastiskt! Grattis!;)

• enäggs81

csillag: jag har mått sådär sen jag började med vaggisarna. öm i buken, trög mage, humör som är dödande, trött som bara den.

• enäggs81

plussade idag ;)) bild finns i mitt galleri. står RD 9 under! har även tre bilder från igår när det var svagare.... så nu ska jag njuta med reservation för riktiga testdagen

• enäggs81

Jag fick MA 5/6..... skrapades två ggr! Vi har lagt ner alla IVF försök och njuter av våra tvillingar och dricker vin i solen nu på sommaren. Blir inga fler för oss. Mannen vägrar och jag har accepterat det.

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012