• Vincents mamma

Ivf/FET Töserna 2012

härligt med mens om man nu kan säga så :P

Jag har nu spottings så min är ju iaf på g så snart daxs att börja med sprutorna :)   

• Vincents mamma

Jag hejar på dig i helgen LnH hoppas verkligen att det inte kommer nått blod, här däremot får det gärna komma blod nu så jag kan börja med sprutorna nån gång :)

• Vincents mamma

LnH, usch va tråkigt att läsa! Jag som levde på att om det skulle gå bra för dig skulle det göra det för mig. Va svårt det är allt detta! Man tar på nått konstigt sätt förgivet att det ska funka när man får 2 tillbaka, nu dog mitt hopp lite åxå :( många kramar till dig vännen!

• Vincents mamma

Känns bara så orättvist allt detta ibland! Och man blir ju mer och mer avtrubbad ju fler misslyckade försök man gör. Detta blir vårta 6:e syskonförsök och nu är det första gången vi får tillbaka 2 vilket gör att man på nått sätt ändå får tillbaka lite hopp, sen är detta vårta sista 3 pack, efter detta blir det inget mer och det gör att det känns tungt åxå, att detta är verkligen sista chansen.

• Vincents mamma

hej! Jag håller tråden vid liv :)

morgon är det daxs för VUL och hoppas på många fina äggblåsor och at förhoppningsvis få en tid för äggplock i slutet av veckan :)

• Vincents mamma

Japp från och med nu blir det 2 tillbaka om det finns så det blir ju spännande! Är dock ganska osäker om det spelar någon roll. Vi håller på och förbereder oss på att det troligen bara blir ett barn, vårat alldeles egna mirakel! För det är han verkligen. Detta blir nu 6:e! Syskonförsöket för oss så hoppet är litet även om det finns där!

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012