Ivf/FET Töserna 2012
Wow vad häftigt Odessa! Är den redan formad som en människa?
När har du BIM Make your? Tycker det är lovande att mensen inte kommit än!! Har du fått några symtom?
Wow vad häftigt Odessa! Är den redan formad som en människa?
När har du BIM Make your? Tycker det är lovande att mensen inte kommit än!! Har du fått några symtom?
Ja jag är fortfarande übersvullen!! De såg vid ET att äggblåsorna hade ersatts med vätska och det verkade vara normalt. Det kanske är så att det tar ett tag innan kroppen absorberat vätskan och först då kan magen krympa igen.
Det känns inte alls som jag ruvar än, känner i stort sett ingenting. Bara lite öm efter äggplocket än.
Har du berättat för din man att du kommer testa när han har åkt? Är han ok med det eller kommer han känna sig snuvad när han kommer hem och berättar det? Om det är negativt, orkar du vara ensam då?
Vad säger din intuition att testet kommer att visa? Själv verkar jag vara inne i en period av bra intuition. Kände på mig hur många ägg vi fick ut (8), hur många som blivit befruktade (5) och hur många som hade toppkvalitet (2)!
Men åååååååhhhh så underbart Make your!!!!!! Graaaaattiiiiiiis!!!!!!!! Vad ska du göra av din glädje nu? Antar du har lust att bara studsa runt?!?! Hahaha vad roligt :)))
Hihihi! :) Klart det blir annorlunda denna gång, nu kommer det att gå vägen!!! :)
Vad roligt att dina föräldrar kommer så du har någon att dela glädjen med!!! Och din man kommer ha en underbar svensexa med denna vetskap som säker uppfyller honom helt också nu :) Det är ju som du säger, OM det skulle skita sig även denna gång så KAN ni få barn, det har ni bevisat två gånger nu! Wihiiiii!!! :)))
Hahaha!! Så är det!! Twin year it is! :))
Helt rätt inställning att njuta idag för nu är du GRAVID!!! :)))
Är det någon som har känt liknande?
I natt började jag bli väldigt öm långt ner i magbotten och det håller i sig än. Jag kan nästan påstå att det gör ont! Det drar, hugger lite svagt och det strålar ibland upp ovanför magen. Det är bara RD 2 idag. Jag är tvungen att röra mig och resa mig och sätta mig väldigt lugnt och försiktigt hela tiden för annars gör det så ont att jag stönar. Vad tror ni detta är? Har också varit uppe och kissat tre (!!) gånger i natt, jag som bara brukar gå upp max en gång.
Csillag, hur mår du?
Jag hade kanske 16 blåsor eller så, samma förra gången. Har aldrig blivit överstimulerad tidigare men varit nära en gång. Funderar på om vaggisarna kanske är vätskedrivande. Eller om kroppen nu tömmer sig på vätskan som ersatte äggblåsorna. Får se hur det artar sig under dagen. När jag känner såhär kan jag inte göra mycket annat än att vila.
Känns som det har blivit bättre nu! Nu känner jag bara ömheten efter äggplocket :) Får se om det håller i sig.
Man ska inte titta på testet så långt senare! :) Ta ett kort och kasta det.. Det ska va färskt för att vara trovärdigt! Så du kan lita på att det var positivt! :) Kul att få tid för VUL!
Vet man gör det för man har svårt att fatta! Men ta ett foto och så tittar du på det när du börjar tvivla :) För det var ju så det såg ut när du tog testet!