• joujou

Ivf/FET Töserna 2012

Vincents mamma skrev 2012-05-18 16:57:59 följande:
    Grattis till lyckat ÄP och grattis till att pluppen är på plats
    Tack så jättemycket!! Fick tyvärr inga till frysen :-/ Så hoppas denna vill stanna nu 40v!! 
  • joujou
    Mischa skrev 2012-05-19 11:51:22 följande:
    Hur har det gått för dig? 

Skönt! Hoppas att allt går bra på måndag också och att du inte mår för dåligt nu. 

Yey! Härligt. 

Jag har fått tid för VUL den 13 juni, redan nervös. Känner på brösten hela tiden för att se om de fortfarande är ömma. Det är dom. Jag mår inte särskilt illa alls och det gör mig också nervös... Fast jag har ju precis gått in i vecka 6 ungefär så... Men har fått för mig att det säkert är en sk ofostrig graviditet. Nåväl. Det är bara att vänta och hoppas. 

Underbart att du redan fått ett datum!! Gud vad roligt för dig :) 

Jag har världens sura uppstötningar och känns som jag ska spy hela tiden, inte av illamående.. men av uppstötningarna.. hahah. 
  • joujou
    Bira11 skrev 2012-05-22 19:15:00 följande:
    Någon som vet då ägget brukar fästa?
    Min läkare sa att upp till 3-4 dagar efter ET. Men kan ju vara olika :) 
  • joujou
    nl2012 skrev 2012-05-22 20:42:33 följande:
    4 dagar sa min läkare. Hon sa också att ju lugnare jag tog det desto större chans var det för ägget att fästa, vet inte om det stämmer.....
    Alla våra läkare verkar ha olika syn på det där :P Min sa att jag skulle leva som vanligt, kanske inte utöva kampsport och så, haha.. men ändå röra på mig och ja, leva normallt. Utan vin ;) 
  • joujou
    Bira11 skrev 2012-05-22 20:53:36 följande:
    Ja vår läkare sa oxå att man skulle leva som vanligt, dock inte utöva kamsport:), dessutom inte bada eller ha samlag.
    Haha med den här crinonen är jag inte speciellt sugen på att ha sex :p
  • joujou
    Bira11 skrev 2012-05-22 21:09:27 följande:
    inte jag heller :)
    men sen så ;) 
  • joujou
    AshaG skrev 2012-05-22 21:21:35 följande:

Har bestämt att skuta upp vår semesterresa så vi kan göra nytt försök på IVF Öresund...tycker det e jobbigt att behöva byta även om CFC ska vara jätte bra. Funkar det ej nu så kanske vi byter efter sommaren.

Är det nån här som har erfarenhet av Apiforce (bidrottningolja). Har hört att det ska vara bra men vet ej varför och hur och när man ska ta det i sin cykel...man vill ju inte ställa till med nåt men ändå optimera sina chanser

Du får starkare ägglossning. Jag fick så stark att jag inte ens kunde ha sex för att det gjorde så ont. 
    Vet inte om det är så bra att mixa det när man ska göra IVF 
Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012