Ivf/FET Töserna 2012
Jazmine, värker det än eller har det avtagit? Håller tummarna att du inte blöder pga missfall!
Jazmine, värker det än eller har det avtagit? Håller tummarna att du inte blöder pga missfall!
Jag har inte TD förrän på lördag men idag är jag nervös då jag har BIM idag! Ska försöka vänta till TD denna gång, vågar nog inte tjuvtesta denna omgång!
Magen är iaf plattare än jag nånsin trodde den skulle bli igen med tanke på utebliven träning och sötsaksfross! Så överstimuleringsbesvären är definitivt borta nu. Tror ni det kan innebära att jag inte är gravid? Usch, nu börjar det kännas som det kommer bli platt fall för min del! :((
Make your: Jag tror faktiskt inte att det är ett missfall på gång, då tror jag blödningen skulle varit kraftigare! Jag tror inte det kommer något mera blod och att allt är som det ska. Som Csillag säger, det är säkert bara slemhinnorna som är lite irriterade! Styrkekramar! Förstår ju att det är jobbigt ändå! Men tror du kan lita på testet som sa 3+!
Make your: Har dina bröst varit konstant svullna? Känner mig orolig nu för mina är mindre svullna nu! Och jag känner inget i magen! Känns som det nog inte finns något därinne :( Kroppen har säkert spelat mig ännu ett spratt :( Får panik om inte detta tar sig!!!
Så ledsen för er Jazmine! Det är så orättvist!!! :((
Tack gumman för ditt stöd! Betyder så mycket! :) I morse såg mina bröst ut som två svullna koner, så nog är det något som inte är som vanligt ändå! Har drömt precis HELA NATTEN om huruvida jag är gravid eller ej! Väntan är jobbig men jag vågar inte testa! Ingen mens än iaf peppar peppar!
Jag tycker inte du behöver testa något mer! Risken är som sagt att testandet bara gör dig orolig! Lärde mig vid mitt utomkved att om det är tvillingar så kan hormonerna vara lite tröga i starten, fattade det som hormonnivån då kan vara LÄGRE än om det hade varit ETT barn. Därför tänkte de ett tag att jag kanske väntade tvillingar, för min hormonnivå var väldigt hög för att vara ett utomkved, men lite för låg för att vara en normal graviditet. Det kan vara därför du inte känner så mycket. Det kan också säkert göra att ett veckoindikatortest skulle bli lite missvisande. Så jag skulle lagt ner testandet och väntat på ultraljudet. Det är ju konstaterat att du är gravid, sen får ultraljudet avslöja resten :) Och den där rosaröda strimman kan du lägga till historien, den betyder ingenting! Ha en bra dag!
Fan att det ska vara så svårt för vissa! Hittade en rödaktig flytning i trosorna nu :( Inte helt övertygad att det är mensen, men helt klart oroväckande med tanke på att BIM är nu i dagarna! Skit! :(
Csillag: Jag förstår dig! Så hemskt att behöva utstå allt det där utan att ens vara tillfrågad och när du är så orolig och bara vill bli undersökt! Man häpnar över hur lite empati människor i vården har ibland!! Skönt att den lille lever, vilken kämpe det är!!! :))
Nu är jag fullständigt knäckt för när jag kom hem för någon timme sedan kollade jag trosskyddet igen och det såg likadant ut igen, en liten rödaktig sörja. men det värsta av allt är att eftersom jag ändå var så orolig och nere då så tog jag ett test som var negativt! :( Och nu är jag helt förstörd. Jag plussade på dag 9 sist, idag är det dag 12! Har TD på lördag, 16 dagar efter ET.