NL86 skrev 2012-04-10 16:26:58 följande:
Är i v 13 (12+3) idag! :)
Har ju bara spytt än gång tidigare och tänkte att jag haft en bra graviditet som
Bara varit illa mående och trött nu när jag passerat v 12 och det står klart och tydligt i appen att nu börjar folk må bättre! Det stämde tydligen inte in på mig. Fy, idag har jag spenderat dagen med händer runt toaletten på jobbet och inte fått behålla någonting! En söt extra tjej kom in med en drick yoghurt åt mig och sa att jag måste försöka få nått i man för bebisen skull! Hur gulligt var inte det? :)
Csillage: vännen ge inte upp hoppet än! En av tjejerna på andra forumet hade mens och blödde i flera dagar och trodde allt var kört. Men hon fick göra ett uv och där pickade ett hjärta! Håller tummarna för dig och önskar så att de ska gå vägen nu!!
Lillan 15: stora styrke kramar till dig vännen! :(
Chansar på att de e Macpau du menar då jag har kontakt med henne i ett annat forum då vi går på samma klinik.
Tyvärr tror ja faktist inte de kommer visa positivt,känns inge bra alls just nu.
Fast just ni vill ja bara dra täcket över huvudet o skita i allt!
Usch för illamåendet,minns de väl efter tvillingarna.
Fast kan säga att jag föredrar kräkas.
Dottern kräktes jag med fram till V 23.
Tvillingarna hade jag sånt fruktansvärt illamående med så jag visste inte jva ja skulle ta vägen,o önskade flera gånger att typ snälla låt mej bara kräkas så de försvinner,menb näää...Inte förrens V 18 försvann de sakta men säkert.
usch krama toastol e inge skoj.
Väldigt gullig tjej måste jag sä
ga.Skönt de finns såna omkring en!