• hoppfull idag

Ivf/FET Töserna 2012

Vincents mamma skrev 2012-03-22 13:31:21 följande:
    Är på väg nu, 45 min kvar och dom har inte ringt!! Måste ju innebära att jag blir ruvare idag :)
    Spännande!
  • hoppfull idag
    Vincents mamma skrev 2012-03-22 14:51:28 följande:
    Är nu på väg hem igen! Kan nu stolt säga att jag är ruvare!!! Det kunde inte gått bättre! Först ägget dom tinade var perfekt! Så vi har 3 kvar i frysen :) nu är det 15 dagars väntan (långfredagen) och denna gång ska jag inte tjuvtesta! Mens eller testdag är det som gäller så nu köra vi :)
    Åh vad kul, grattis! Nu är det "bara" två veckors väntan, håller tummarna!!! {#emotions_dlg.flower}

Kan du inte berätta lite om själva återföringen, nyfiken!!
  • hoppfull idag

Hej tjejer!
    Nu har jag en fråga till.

Ni som gjort återföring, ET eller FET, vilken mensdag fick ni göra det?

Jag kanske har fått mens redan nu och i så fall kanske jag missar en Istanbulresa! Men min läkare sa att de är ganska flexibla när det gäller återföringen, vilken dag man gör den, de kan styra ganska mycket tydligen.

Men hur var det för er?

• hoppfull idag

Uppdatering: äter Progynon för fullt och ser fram emot VUL på torsdag då FET ska planeras. Blir antagligen FET tis el ons nästa vecka, hoppas allt ser bra ut nu!!

• hoppfull idag

Hej tjejer! Imorgon ska jag på möte och VUL och planera när återföring ska ske. Hoppas slemhinnan har vuxit till sig ordentligt nu och att jag får göra FET direkt efter påsken, på tisdag... Håller er uppdaterade, kram & glad påsk!

• hoppfull idag

Hej tjejer! Har precis varit på VUL och kommer få göra FET på tisdag! Tjoho!!!

Csillag, hoppas det bara var en nidblödning!

Nu åker jag till Istanbul och kommer hem på måndag, skönt att tänka på annat :)

Glad påsk!!

• hoppfull idag

Hej tjejer! Roligt med sån aktivitet i tråden :)

Idag fick jag göra FET! De hade tinat ett ägg som bara klarat sig 50% och tinade därför ett till som klarade sig 100%. Då fick vi frågan om vi ville sätta tillbaka ett eller två ägg och efter några frågor beslutade vi oss för båda!

Det känns bra och lite läskigt att kommit såhär långt. Testdag blir den 28 april, bara 18 dagar dit!!!

Kram till er alla

• hoppfull idag

Åh nej vad tråkigt Csillag men testade du inte för tidigt? Du är väl bara på dag 11 typ? Jag måste vänta 18 dagar enl läkarna...

Stor kram iaf!

• hoppfull idag

Oj plussade du på ruvardag 6!! Men ni som plussar så tidigt, testar ni eftersom ni känner några symtom? När kan grav symtom komma som tidigast/när är det vanligt att de kommer?

Jag är ju bara på ruvardag tre idag... Känner bara ömma bröst men det hade jag redan innan återföringen :)

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012