• nl2012

Ivf/FET Töserna 2012

Csillag: Fy vad tråkigt, en stor & varm kram från mig!!!!

sukiojag: Håller mina tummar & tår för att allt ska gå bra för dig idag!!!!

NL86: Usch vilken otäck dröm, förstår att du var skärrad när du vaknade.   

• nl2012

Ska börja med menopur nu på onsdag o har en liten fråga. Är det viktigt att ta sprutan vid samma tidpunkt varje kväll? Har inte skrivit på ett tag men är inne här och läser nästan varje dag. Ni är så otroligt starka tjejer som orkar med detta, håller mina tummar att det ska lyckas för oss alla!! Kram på er!!

• nl2012

Måste säga att jag blir mer o mer intresserad av att testa akupunktur, tycker att det verkar värt att prova men är inte så insatt i detta ännu. Men det kan väl inte skada att testa...... Känner precis som du odessa att dosen spray & sprutor vi får är bedömningar var läkaren tror ska passa just oss, det gäller att lita o hoppas o tro att det är rätt.

• nl2012
    sukiojag skrev 2012-04-26 09:23:22 följande:
    Kanske också borde testa akupunktur nästa gång, för här blev det inget..

Tänker på dig, förstår att det känns tungt nu. Här kommer en jättekram från mig!!!!
  • nl2012
    Vincents mamma skrev 2012-04-26 09:54:46 följande:
    Testdag 5/5 men blöder för fullt nu så det är över för denna gång.. Ska prata med kliniken runt 11
    Tänker på dig, fy vad tråkigt! Här kommer en bamsekram från mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • nl2012

Det var snabba ryck! Vilken sorts sprutor tar du?

• nl2012

Hej! Vill ni vara snälla o lägga in detta åt mig?

nl12 39år bor i kronobergslän.

utredning 2012 sambos spermier för få

första ivf/icsi

rmc Malmö       

• nl2012
    nl2012 skrev 2012-04-27 13:15:38 följande:
    Hej! Vill ni vara snälla o lägga in detta åt mig?

nl12 39år bor i kronobergslän.

utredning 2012 sambos spermier för få

första ivf/icsi

rmc Malmö       
    Vet inte hur jag gör detta!
  • nl2012
    Csillag skrev 2012-04-28 10:01:23 följande:
    jag ficar de.
    SKa lägga in lite info på MON oxå.

Tack! Skrattande
  • nl2012

Blodprovet jag tog igår visade att jag svarar bra på behandlingen hitills. Fick sänka dosen Menopur från 225 till 187,5. Inte för att det är någon garanti att det blir några ägg men det känns ändå skönt att veta. Nu är ett steg avklarat (denna omgången) så nu är det vul på torsdag som väntar.....

Lillstoran: Jag blir glad om jag får 4 ägg, tycker att det låter bra! Ska ni göra vanlig ivf eller icsi? 

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012