Ivf/FET Töserna 2012
Csillag: Fy vad tråkigt, en stor & varm kram från mig!!!!
sukiojag: Håller mina tummar & tår för att allt ska gå bra för dig idag!!!!
NL86: Usch vilken otäck dröm, förstår att du var skärrad när du vaknade.
Csillag: Fy vad tråkigt, en stor & varm kram från mig!!!!
sukiojag: Håller mina tummar & tår för att allt ska gå bra för dig idag!!!!
NL86: Usch vilken otäck dröm, förstår att du var skärrad när du vaknade.
Ska börja med menopur nu på onsdag o har en liten fråga. Är det viktigt att ta sprutan vid samma tidpunkt varje kväll? Har inte skrivit på ett tag men är inne här och läser nästan varje dag. Ni är så otroligt starka tjejer som orkar med detta, håller mina tummar att det ska lyckas för oss alla!! Kram på er!!
Måste säga att jag blir mer o mer intresserad av att testa akupunktur, tycker att det verkar värt att prova men är inte så insatt i detta ännu. Men det kan väl inte skada att testa...... Känner precis som du odessa att dosen spray & sprutor vi får är bedömningar var läkaren tror ska passa just oss, det gäller att lita o hoppas o tro att det är rätt.
Det var snabba ryck! Vilken sorts sprutor tar du?
Hej! Vill ni vara snälla o lägga in detta åt mig?
nl12 39år bor i kronobergslän.
utredning 2012 sambos spermier för få
första ivf/icsi
rmc Malmö
Blodprovet jag tog igår visade att jag svarar bra på behandlingen hitills. Fick sänka dosen Menopur från 225 till 187,5. Inte för att det är någon garanti att det blir några ägg men det känns ändå skönt att veta. Nu är ett steg avklarat (denna omgången) så nu är det vul på torsdag som väntar.....
Lillstoran: Jag blir glad om jag får 4 ägg, tycker att det låter bra! Ska ni göra vanlig ivf eller icsi?