• frida79

Ivf/FET Töserna 2012

Okej tack Csillag för svaret :) då är det ingen ide att ens börja hoppas än. Men om mitt blodsockret börjar bli konstant lågt då vet jag att jag är gravid för det är endast hormonet HCG som kan ha den effekten :) och ovitrellen är helt ute ur kroppen nu för gravtesten är tokblanka :) har du fått några märkbara biverkningar av prednisolonet?? Jag har fått fett hår och helt livlöst :(( och hyn är inte lika slät och felfri längre :((

• frida79

Csillag - bukfett har jag oxå fått :( är smal för övrigt så det ser ganska misspassande ut men är fortfarande svullen efter ÄP så det är väl en komb av båda.. Förresten, kan det bli enäggstvillingar av en blastocyst? Eller är det inte möjligt??

• frida79
    Bira11 skrev 2012-06-01 09:14:01 följande:
    dessa två försök som misslyckats fick vi av kommunen. Vi har inte ekonomi att betala själva.
    men du vet väl om att man kan göra bruttolöneavdrag på kostnaden??
    vi trodde att vårat privata försök skulle kosta 32.000 fast med bruttolönavdraget blev det 16 + 2000 kr för medicin.
    alltså nästan hälften. fast det är mycket pengar ändå Skäms
  • frida79

Ni som tar crinone vagitorer, ska de tas 1 gång per dag eller 2!?? Blev osäker nu eftersom jag läst flera som tar 2 per dag, en morgon och en kväll??

• frida79
    Bira11 skrev 2012-06-01 14:22:52 följande:
    jag tog bara på morgonen.
    oki, var det den 8%-iga? eller det finns kanske inte starkare?
    fick du oxå molvärk som kom och gick??
    en tanke jag har angående mina symptom är att om molvärken bara beror på vagitorerna så är det en svag molvärk som är hela tiden?? och om den beror på graviditet så är det en molvärk som kommer och går under dagen och är olika kraftig? hungern och lakrits-suget och alla extra toabesök beror väl oxå på vagitorerna :((
  • frida79

det gör kanske inte så mycket att det inte blev något till frysen för min del för jag fick detta i morse på ruvardag 6 och bim -4!! Solig
    hoppas sååå att det blir starkare nu bara...

• frida79
    Odessa skrev 2012-06-02 09:45:49 följande:
    Frida: Härligt!! Grattis!!! Mina var också så svaga på rd6, vänta några dagar så kommer det synas mycket tydligare.
    tack Glad blir nog ett digitalt i morgon! kan inte hålla mig längre...
  • frida79

det häftiga är att jag vet exakt när den lilla bönan fäste! gjorde ju ET av blastocyst kl 14 i måndags och klockan 19 samma dag högg det till just på en punkt och det stämde som läkaren sa att han trodde det skulle fästa samma dag eller senast dagen efter Solig nu ska den bara vilja stanna kvar hela vägen, är ju tyvärr missfallsbenägen Skäms

• frida79

Mandelmumsa - men räknas inte ET som dag 1?? Isåfall måste det vara en väldigt stark graviditet om jag plussat redan på ruvardag 5!! :)) fast jag är ändå redan på bim -4 och då är det ju många som plussar. Vid mina missfall har jag inte plussat tidigare än bim -1 och då mycket svagare än mitt test idag så det här känns riktigt bra! Kanske går det vägen den här gången :)

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012