• Tant Groda

Ivf/FET Töserna 2012

Nu när vi ä då pratar om tester. Hur har ni känt inför att testa efter ivf?
    Nu är det ju länge tills jag ska behöva göra det, men jag har utvecklat ett visst agg mot såna tester och börjar så smått oroa mig redan för att behöva ta tester ( hånfulla djävla pinnar)

• Tant Groda

Make your: Jag tror du missförstod mig. Lägger absolut ingen vikt på hur folk testar.
    Jag själv oroar mig för att ens klara av att testa. Alltså den allra första gången. Hur har ni känt inför det?

• Tant Groda

Make your: Den 25 juli har vi fått tid. Känner mig rätt lugn inför det som komma skall och väl införstådd med att det inte lär lyckas de första gångerna, utan det är just testen som känns plågsamma.
    Vet inte hur jag ska reda ut just dem.
    Men skönt att veta att man inte är ensam om att känna denna ångesten.

• Tant Groda

Make your: Av någon anledning är jag inte speciellt nervös för de sakerna, även om jag vet att det också kan gå fel. Men det är nog mest för att jag är så inställd på att allt krångel kommer att fortsätta.
    Har förlorat hoppet ganska rejält, dock kom en gnutta tillbaka när vi fick tiden.

Vi går på rmc i Malmö och jag är allt annat än nöjd med dem!

• Tant Groda

Mandelmumsa: jo visst har hoppet kommit tillbaka lite, men allt har krånglat hittills, så varför ska det inte fortstta. Usch vad jag är negativ!!!

• Tant Groda

Csillag: vill du lägga till mig i listan? Kan tyvärr inte göra det själv. Då jag surfar via iPhone.

• Tant Groda

Sätt mig i väntrummet! Med ivf start 25 juli

Om oss: Bor i Skåne och går på rmc i Malmö. Är förklarligt barnlösa. Försökt i ca 6 år.

• Tant Groda

Csillag: Tack så mycket! Såg ett frågetecken på ålder och är född 82! Sen är vi förklarligt branlösa, inte oförklarligt

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012