• NL86

Ivf/FET Töserna 2012

Hej tjejer!
    Lnh: fy vad tråkigt gumman :( hoppas ni får sätta igång snart igen!

Csillage: håller timmans för dig och att den tjocknar på sig vännen!!! :) så spännande!

Själv har jag fått svar på proverna och allt såg jätte bra ut. Jag ska gå på koll en gång om året för mitt låga järnvärde, men nu hade jag bättre än de man skulle ha! :) så jag behövde inte äta nå järn tabletter! :)
    Och tsh värde som jag fick lov att följa upp i Falun fick jag med svar på att de var bra nu!
    Sen har jag fått tid för ultraljud med! :) den 24 maj! Känns som evigheter men de är ju bra att ha nått att se fram emot! :)

Nej nu ska jag ta och slöa lite i soffan innan de är dags för sängen igen! :) Godnatt på er tjejer!

• NL86

Joujou: ja :) har gått 10 veckor och 3 dagar! Så vecka 11 säger man tydligen?! :)

• NL86

Vad tråkigt nicali! :( finns de som fått blödning ändå så än är inte hoppet helt ute! Håller tummarna för att de bara är så!

• NL86

Csilage: jag förstår precis hur du menar! Det känns så fel när man själv får nått possitivt och nån annan något negativt. Denna resa är en stor bergodalbana för oss alla både mentalt och fysiskt. Men man måste få vara glad för sin egen skull med! Vi är alla värda detta och har med all rätt att bli glada. Man önskar bara så mycket att alla här bara kunde få possitiva besked! För man önskar ju alla andra med att det ska gå bra.

Jag är verkligen jätte glad för din skull gumman och kommer hålla alla tår och tummar för dig dessa dagar!

Nicali: skickar varma kramar till dig och önskar dig all lycka i nästa försök! 2011 är vårt år, glöm inte det! :)

• NL86

Godmorgon tjejer! (eller Godnatt för en del!) :)

Dags för mig att bege mig till jobbet men ville bara önska alla en riktigt glad påsk!

Massor med kramar!

• NL86

Är i v 13 (12+3) idag! :)
    Har ju bara spytt än gång tidigare och tänkte att jag haft en bra graviditet som
    Bara varit illa mående och trött nu när jag passerat v 12 och det står klart och tydligt i appen att nu börjar folk må bättre! Det stämde tydligen inte in på mig. Fy, idag har jag spenderat dagen med händer runt toaletten på jobbet och inte fått behålla någonting! En söt extra tjej kom in med en drick yoghurt åt mig och sa att jag måste försöka få nått i man för bebisen skull! Hur gulligt var inte det? :)

Csillage: vännen ge inte upp hoppet än! En av tjejerna på andra forumet hade mens och blödde i flera dagar och trodde allt var kört. Men hon fick göra ett uv och där pickade ett hjärta! Håller tummarna för dig och önskar så att de ska gå vägen nu!!

Lillan 15: stora styrke kramar till dig vännen! :(

• NL86

Csillag: varma kramar till dig gumman!! Jag håller fortfarande tummarna fram till td för dig vännen!

Hoppfull idag: RD 8 plussade jag på. Drömde att jag plussade på natten så jag testade och visst var det så. Hade mensvärk, halsbränna, lätt illa mående och ömma bröst. Men vågade inte hoppas på att de hade med graviditeten att göra då ämne bröst och illa mående är biverkningar av vaggisarna ja tog! :)

Drömde en så sjuk dröm inatt så jag var nästan gråt färdig när jag vaknade nu. Drömde att jag dött och inte visste om det och att min sambo och lilla syster försökte få mig att förstå de. De sa till mig att logga in på Facebook och titta i loggen där alla skrivit rip.. Fy var alldeles skärrad när jag vaknade. :(
    Nej nu är det dags att bege sig till jobbet!
    Hoppas ni får en bra dag tjejer och en härlig början på helgen!

Kramar

• NL86

Sambon och jag hoppade in för att känna på lite vagnar och titta runt lite. Slutade visst med att vi köpte en vagn som de reade ut över 2000 kr billigare då de skulle komma en ny modell nu i slutet av april. Så nu firar vi in v 14 med en crescent classic 2011! :)

Lite tidigt kanske men har tittat på många barnvagnar under veckan och tyckte att vi skulle ta tillfället i akt när de sålde en som både jag och min sambo ville ha. Händer det nått så händer det nått, och då tänker vi ju försöka igen iaf och behöver iaf ha barnvagn så småning om, även om det skulle innebära via adoption! :)

• NL86

Så sant så joujou! :) ja, alla vi sett på nätet har vi varit så oens om så de var så roligt att hitta en som verkligen föll oss båda i smaken! :)

De kommer du få Vincent mamma!! :) glöm inte att 2012 är vårt år! (fick det rätt på årtal denna gången iaf cesillag! ;) Hihi)

• NL86

Csillag: blödig som jag är just nu rinner det tårar ner för mina kinder. Jag hoppades verkligen så mycket att de skulle gå vägen för dig den här gången! Tänker på dig och skickat verkligen varma kramar! :(

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012