Ivf/FET Töserna 2012
Csillag: Tack!!!
Csillag: Tack!!!
Jag är evigt tacksam att jag sluppit mf! Jag lider ned er som måste gå igenom om detta och jag hoppas så att ni slipper flera.
I vår utredning fick jag reda på att jag hade en skiljeväg, detta orskade tydligen mf. Denna har de operat bort på mig men det var tydligen inte så vanligt att man gjorde detta. Så ni som har mf, kolla upp om ni har skiljevägg.
Thunderkatten: Det är en vägg som kan uppstå i livmodern när den växer ihop. Det blir som en vägg i livmodern. Detta gör det trångt för ett foster att kunna utvecklas. Min vägg var liten och borde inte vara något större hinder, men man valde att ta bort den då vi är tvungna till ivf och att man då vill ha en "perfekt" livmoder.
Vid vul!
Inser nu att när vi aka till vårt ivfmöte på onsdag så lär jag ha mens
Är det några problem tror ni?
Ska göra gynundersökning när jag är där. Men det är nog mest för mig som det inte blir trevligt för!
Så mycket ni har skrivit! Får läsa ikapp senare.
Har varit på rmc idag och vi ska köra den korta varianten, med start om 2 månader. Känns bra och spännande! Hoppas att vi får ett bra resultat också
Vi kunde beställa förra veckan, så det borde ju gå tycker man.
Jag är också kvar! Ska börja spruta i slutet av september. Innan dess händer inte så mycket.
LnH Beklagar!!! Kram