Ivf/FET Töserna 2012
ska ju på vul imorgon bitti, så jag frågar imorgon ;) får stå ut till dess! Varför var det för många ägg? är det risk för överstimulering?
ska ju på vul imorgon bitti, så jag frågar imorgon ;) får stå ut till dess! Varför var det för många ägg? är det risk för överstimulering?
Tantgroda: oj 15 är en god skörd ;) undra hur många jag har imorgon ?!
tack alla för lycka till :) lycka till er också;) hi hi;) just nu är jag mest nervös för att hitta till Uppsala. måste åka själv redan 6.30 imorgon
Är lite besviken idag måste jag säga :( Läkaren såg bara 5-6 ägg efter 6 dagars sprutande. För 8 år sen hade jag 13 st. väntar på samtal från kliniken. Då får jag veta när det blir ÄP. Bara inse att man är äldre nu. Dock bara 31 år. kan det växa flera ägg sista dagarna????
Csillag: dom tog blodprov och ringer ca kl13. då får jag även veta om dosen ska höjas sista sprutdagarna. Läkaren sa att han hade hoppats på några till ägg;( När dosen höjs är det för att man då ska få flera ägg?
Fidelis: sprutorna känns inte alls. va inte rädd! mina biverkningar är att det molar i äggstockarna, men det känns ingenting där jag stuckit mig. Jag ska ha ÄP om en vecka. på onsdag 24/10. ET fredag 26/10. Dom ändrade inte dosen.
Tantgroda: gick väl sådär. bara 5-6 ägg såg läkaren på vul. ska fortsätta med samma dos puregon . sen ÄP på onsdag. Hoppas vid Gud att det kommer ut 7 ägg. 5 st är ju lite..... Ja lite besviken och orolig är man allt!
Fidelis: bra jobbat ;)
Nina76: tack för uppmuntran. Alltså jag har ÄP på onsdag. inte igår;) Ja jag försöker tänka att alla kan ju faktiskt bli befruktade och bra !
Lac2010: spännande ;) vad hoppas du på?