Ivf/FET Töserna 2012
Visst är det ett
det ser man klart o tydligt!!! Åh vad roligt för dig, hoppas att det är ett tecken på att allt är bra.
Visst är det ett
det ser man klart o tydligt!!! Åh vad roligt för dig, hoppas att det är ett tecken på att allt är bra.
Härligt att höra din positiva inställning, LnH! 
Måste beklaga mig lite, mår skit rent ut sagt av Crionen. Trött, huvudvärk, illamående, yr o dessutom fortfarande rejält svullen runt magen. Usch o fy säger jag, har "pyret" satt sig i livmodern så tar jag detta gärna men annars så är jag trött på att känna mig så här.
Trevlig helg på er tjejer
Csillag: Lycka till, jag hoppas verkligen att läkaren hittar några fina äggblåsor 
Cillag, jag tycker så synd om dig
Det är inte klokt vad du får gå igenom, du är beundransvärd måste jag säga! Du ska veta att jag kommer att tänka på dig hela dagen, jag vet att du kommer att fixa ett bra kalas till din dotter o berätta för henne på ett bra sätt om din farmor. Jag känner dig inte, men tycker att du verkar vara en enastående människa som bryr dig om allt o alla, men glöm bara inte bort att ta hand om dig själv.....
Många kramar
Lycka till idag, Bira11 
Ja detta är jobbigt, både psykiskt & fysiskt. Det är otroligt viktigt med bra stöd från mannen, själv hade jag inte fixat detta annars. Har du många försök kvar via Landstinget, LnH?
Förstår hur du känner & tänker, men det måste vara skönt att ha "gratisförsöken" kvar!
Ja, det är svårt att veta när man ska sätta stopp. Som det ser ut nu tror jag att vi slutar när "gratisförsöken" är slut. Är rädd att vi annars blir fixerade vi allt detta o glömmer bort att leva o njuta av det underbara liv vi faktiskt har ändå.
Hur har det gått idag Csillag???
Hej! Har fått min mens så det blir ingen
Önskar er alla stort lycka till! Lämnar tråden för jag känner att jag måste få distans till allt......Kram på er
Csillag: Hoppas innerligt att allt kommer att gå bra för dig!
Är inte ofta inne här men vill att du ska veta att jag är mycket tacksam för all hjälp och allt stöd jag fått av dig......... Kram på dig!