• enäggs81

Ivf/FET Töserna 2012

skånetjejen: lycka till idag!;)

• enäggs81

Idag har smärtan minskat avsevärt i äggstockarna! tänk om alla ägg lossnat och är borta?:/ kan det hända??? sen undrar jag eftersom jag bara är 31 år och endast fått 5-6 ägg. är inte det läkarens fel att han gett mig så låg dos . alltså fel dos!

• enäggs81

Csillag: tack för svar! Du är en klippa;) vad bra att du är i v.24. dom kan ju klara av barn födda från v.23;)

• enäggs81

Lycka till alla med ÄP:n och bebisar i magen! varför kan man inte bara ha sex och bli gravid som många andra? Känns så tufft! och till råga på allt ska man bli ruinerad !

• enäggs81

Fidelis: när ska du ta den då? jag hämtade allt en månad innan?

• enäggs81

mitt apotek beställde mina varor och de kom på 2 dagar

• enäggs81

måste fråga! ska ta otrivellen kl.22. det står nåt i bipacksedeln om att blir det en stor luftbubbla ska man göra nåt avancerat. Har ingen fått någon sån bubbla? jag har inte kollat Min penna ännu men vill va förberedd!

• enäggs81

var som tur var ingen luftbubbla! men alltid är det något att oroa sig för. tryckte in hela dosen till det stod noll. Sen skulle man ju hålla in knappen 10 sekunder och hålla den intryckt tills nålen var ute igen. jag råkade släppa upp knappen en sekund när den stog på noll. men tryckte in knappen igen fort och höll kvar nålen i mig minst 10 sekunder till. och höll in den när jag tog ut den ur skinnet. kan detta ha strulat till det? kan det bli baksug om man släpper knappen ? jag tror inte det är någon fara men nu ska man oroa sig för detta också!

• enäggs81

Nina76: tack för dom orden;) Ja kan det bli onsdag nu! just det jag tog otrivellen i magen! Hoppas det var rätt kroppsdel? tänk om dom sa benet till mig! var tog ni den?!

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012