• Vincents mamma

Ivf/FET Töserna 2012

Får står precis hur du känner LnH! Första syskonförsöket var jag grymt positiv blev helt knäck när det inte gick, förra Fet kände jag mer försiktig men blev ju så klart ledsen! Men nu.. Känner typ ingenting, eller känner typ sorg för att vi måste gå igenom detta! Vi hade åxå så bra chanser, allt har sett såå bra ut! Kvalitén har varit perfekt och ändå har det gått åt helvete... Frustration är ett bra ord!

• Vincents mamma

Jag är inte heller så positiv och har åxå funderat på att hoppa av, fast vi har ju köpt ett paket så vi kommer genom föra dom försöken iaf, sen ger vi upp. Men det är ju svårt att vara positiv när alla säger att det ska funka men så gör det inte det! Skönt att veta att man inte är ensam om alla dessa känslor iaf! Och skönt att få klaga lite åxå :) det vänder för oss snart ska du se! Man brukar ju bli lite mer positiv när man ruvar :)

• Vincents mamma

Haha inte meningen och deppa ner tråden :) nu är jag iaf på väg till kliniken och än har dom inte ringts så då borde jag ju bli ruvare vid 13:00

• Vincents mamma

Bra skrivet! Tror åxå det är därför jag känner som jag gör, tror det är en försvarmekanism! Men som sagt det är skönt att ha er att kunna lufta alla känslor med! Nu daxs för Fet!

• Vincents mamma

Jag är RUVARE! Test dag 5/5 och som vanan trogen hade 1:à dom tinat klarat sig perfekt! Så 2 kvar i frysen

• Vincents mamma

Vet inte riktigt vad jag ska tro, har haft blodiga flytningar sen fet igår men nu på eftermiddagen har jag börjat blöda mer typ som innan mensen startar på riktigt, inte kan jag få det nu?? Har ju 11 dagar till beräknad mens.. Fattat inget!

• Vincents mamma

Som sagt vet inte vad jag ska tro.. Har aldrig haft problem med mensen förut alltid 29/30 dagar i mellan varför ska den komma nu? Och jag tycker att det är för mycket för att vara en blödning från igår.. Jaja ska ringa dom imorgon och se vad dom säger, känns dumt och ringa ikväll på jourtelefonen. Bara hoppas att det går över ikväll, inte för att jag tror det :(

• Vincents mamma

Csillag: hade du ont när du blödde? Jag känner inget och nu på morgonen var det inte lika mycket, hoppas att det slutar nu! Eller om det är bara för att man legat still i sängen hela natten.

• Vincents mamma

Nu blöder jag nästan igenting! Pratade med dom på kliniken och hon trodde det var från fet, att dom hade kommit åt nått, så håller tummen att det är så och att det är över

• Vincents mamma

Nu har det iaf slutat helt! Så nu hoppas jag att det håller sig borta! Härligt att städa är ju så skönt när det är gjort!

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012