Ivf/FET Töserna 2012
Min man fick lämna på plats vi har 17 mil.
Känner mig lite mer nervös denna gång, på onsdag ska jag även börja med orgalutran sprutorna, förra gången använde jag bara puregon. Kör samma enheter som förra gången 150e.
Ha ju inte fått bästa uppladdningen heller då jag var/är sjuk.
Nu är första orgalutran sprutan tagen. De stod i instruktionerna att den helst skulle tas i låret, men jag tog den i magen, hoppas de nu inte gör något.
Den var lite bökig att få in. Kom inte ens en liten blod prick efter.
Jo de kom ut bara en liten droppe av orgalutranet, men de är ju nästan omöjligt att de inte kommer ut en pytte droppe, så är de när man tar Ovitrellen oxå.
Mådde pyton i går då jag tog orgalautran sprutan, illamående och huvudvärk, tur man lyckades somna.
Hua vad trött jag är! klart man sprutar in en massa hormoner plus att man äter antibiotika tut de är sista dagen för den i morgon.
känns som man fått ett myggbett där man tar orgalutran sprutan

denna gång jämfört med första svängen, Umeå ringde igår och kollade så att allt var bra och att jag hade ordinationer för helgen, blod provet hade kommit fram denna gång, hon sa inget om de så jag antar de va som de skulle. Dr jag har på den privata kliniken har inte ringt så då kör jag på som vanligt, 150e puregon och en orgalutran spruta.
.Visst borde jag hört något om blod provet jag tog i torsdags inte var ok, ska på vul på måndag för att bestämma dag för äggplock.
Fattar inte att jag är så nervös denna gång, kanske för att de blir sista gången vi slipper betala. Även om jag skulle vinna pengar så har jag bar ett år på mig innan jag anses gamal, tycker inte man är gammal då man är 36 vilket jag blir om ett år.