Ivf/FET Töserna 2012
Misha
Då är vi två, har du testat än? Är så sugen på att testa i morgon men vill inte få minus. Uch,.
Misha
Då är vi två, har du testat än? Är så sugen på att testa i morgon men vill inte få minus. Uch,.
Misha
Misha
Har inte kommit något mera lite lite lite bruna spår det är allt hoppas att det bara är slämhinnorna som spökar för de känns torra och irriterande, ska förbi apoteket och köpa intim olja, min syster tipsade om det i morse så hon hade samna bekymmer i början på sin gravidet, så hoppet är lite högre nu.
LnH
Massa kramar måste vara jätte jobbigt när du inte känner stödet från mannen. Männen har den lätta biten i detta. Ta den tid du behöver och ladda om och känn efter vad som är bäst för dig. kram.
Bira11
håller tummarna för er och hoppas ni får många fina ägg på Et .
Misch
Det är så jobbigt denna tid håller tummarna för ett stort fint plus.
Själv är det upp och ner har haft lite mera rosa flytningar hoppas så att det är på grund av vaggisarna och inget annat.
Csillag
Jag har varit på 22 h kryssning till åland i från i går till idag. Har vatit upp och ner, har små ljusrosa flytning ca 1 gång om dagen när jag torkar mig, men har nog väldigt torra slämhinnor denna gång. Känner mig dock hoppfull, har mycket symtom som illa mående, ömma bröst kortvarig mensmärtor som kommer och går. Hoppas att testet är positivt i morgon. Hoppas så.
Jou Jou
Härligt grattis, lycka till med äp på onsdag.
Fru bone
Håller tummarna för att att ägget fortsätter växa och frodas.
Lnh
Jag håller fortfarande tummarna att det fortsätter växa tycker du verkar väldigt lugn ändå.
Har testat nu på morgonen och det blev två sträck på testet jag är gravid. Väntar nu på att klockan ska bli 9 så jag kan ringa kliniken och medela dem.
Vincents mamma
Jag testade negativt på ruvardag 10 för att sedan på ruvardag 13 testa positivt så det är för tidigt att testa redan nu. Håller tummarna.
Lnh håller tummarna för att du förfarande är gravid när ska du testa igen? Även om sy blöde vad du tyckte är mycket så sker mirakel.
Till alla som ska gör äp eller et håller jag tummarna för många fina ägg.
Till de sim ruvar hoppas jag på plus på stickar snart.
Själv har jag svårt att tro att jag är gravid kommer testa igen på lördag eller söndag för att hoppas se ett starkare plus om kommer fortare. Mår dock illa som bara den, har dock Sea band på handleden och jag tror det hjälper lite i alla fall.
Vicents mamma
Jag testade - på ruvardag 10 men posetivt på dag 13 så det finns hopp. Titta bakåt i tråden så finns det en engelsk text som förklarar vad dom händer i kroppen dag för dag. Läs den den ger hopp. Massa styrke kramar till dig.
Csillag
Lycka till håller tummarna för många fina ägg blåsor.
Youyou
grattis till pluppen håller tummarna för att den stannar sisådär 40 veckor till.
Bira11
Grattis till lyckat äp.
Själv
Är så nervös att det ska gå åt skogen, så i natt var jag tvungen att ta ett nytt test. Man började se andra sträcket redan efter 15 sekunder, blev mycket starkare än tidgare test. Så då måste det flyta på som det ska. Längtar till 8 juni och första vulet.
Vincents mamma
Man såg två sträck men inte jätte tydligt försökte ta kort då syndes det knappt men i verkligheten fanns det där. Kom efter ca 3-4 min. Lycka till.