• Vincents mamma

Ivf/FET Töserna 2012

Är nu på ruvar dag 4 och har sen igår fått tillbaka lite blod eller ja, blodiga flytningar så jag tror inte att det blir nått denna gång heller, känner inget förutom att jag är nedstämd! Vet ju att jag bara har 1 försök kvar sen är det över, inget syskon, ingen mer graviditet eller bebistid och det känns tungt! Håller tummen för alla er istället :)

• Vincents mamma

Vi har 1 färsk försök kvar efter detta, vill åxå göra en ändring om det blir 1 sista gång, vill bli av med crionen och få nått annat, gillar den inte och mår så illa av den :(

• Vincents mamma

Jag ska ta upp frågan om 2 om det blir en nästa gång igen, dom lät inte helt omöjliga :) säger som dig Csillag! Hellre 2 än inga!

• Vincents mamma

Här blir det nog ingen mer bebis.. Har ju blödigt till och från men nu är mensen på g och testade tok negativt imorse, så nu ska man vänta in den där underbara mensen igen.... Så varför ska sista försöket lyckas??? Nu har vi fått tillbaka 3 st topp kvalité blasto och inget har tagit sig, så har inte mycket hopp kvar inför det som nu blir sist syskon försöket..

• Vincents mamma

Testdag 5/5 men blöder för fullt nu så det är över för denna gång.. Ska prata med kliniken runt 11

• Vincents mamma

Japp, sista försöket sen är det över, inga fler barn för oss :( jo det känns skönt att hinna med sista försöket innan sommaren så har man tid att bearbeta allt!

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012