Ivf/FET Töserna 2012
Thunderkatten: jodå det finns en orgalutran också. Men tror inte att de är för samma sak. Jag har haft båda!
Thunderkatten: jodå det finns en orgalutran också. Men tror inte att de är för samma sak. Jag har haft båda!
Enäggs81: magen är helt rätt kropps del!
Är påväg till mitt äp nu.
Enäggs81: min mage försvann också av otrivellen och svullnaden av äggstockarna försvann och de hittade ägg i mig idag ändå. Tycker inte du ska oroa dig. Lycka till imorgon
Fidelis: tycker inte du ska oroa dig för det. De höjde mig med!
Jag fick ut 7 ägg idag och de verkade nöjda. Imorgon får jag min dom!
Jag fick först höja och sen sänka mina doser
Lac: grattis till den lille i magen! Jag vet fler som råkat ut för samma som dig, att läkaren påstod något helt annat och inte lyssnade. I ett av fallen hoppade läkaren framåt och menade på att fostret var för litet och antagligen inte skulle överleva! Förstår inte problemet egentligen varför de ska envisas med något annat, dessa läkare!
Csillag: kram
Nu är jag ruvare. Hoppas att det lilla embryot vill vara kvar hos oss nu.
Enäggs: om det blir något till frysen vet vi inte riktigt än, de ska odla det till söndag och sen ev frysa. Kommer vara lååååånga dagar nu till testdag! Nervös är jag redan.
Fidelis: härligt!
Enäggs: nä de sa inget om kvaliteten på ägget jag fick idag mer än att det såg fint ut. Det andra skulle de odla några dagar till