Odessa skrev 2012-07-01 19:13:01 följande:
Jasmine: håller tummarna för plus!
Mandelmusa: bra att du kollade upp det så att de kan ha lite koll på dig, äggstockarna blir stora och ömma, mina var över 10cm, inte konstigt att det gör ont!
Make your own: jag började inte känna någonting förens v. 7-8, och har haft ganska milda symptom sen dess, är i v.12+2 idag. förstår att du är nervös de första veckorna, jag har äntligen kunna börja slappna av en aning...
Csillag: hur går det för dig?
Hej gumman.
jag tar en dag i taget,vilar för de mesta o gjort så lite som möjligt denna helgen.
Min man åker på utejobb denna veckan så jag e ensam hemma med alla 3 kidsen o äldsta dottern kom hem idag med en skadad fot,så imon blir de nog läkaren o röntga foten för den e jätte svullen.
Så denna veckan blir att försöka vila så mkt som möjligt mn som ni som ahr barn innan vet så går de ju oftast inte vila så mkt.
Fullt upp med barn,hem o 4 hundar
Mn min man sa att jag har vari duktig i helgen o verkligen bara vilat o tagit de lugnt.
Tycker de e pisstråkigt,mn jag vet ja inte har nått val.
*Peppar Peppar* så har ja inte haft nån blödning i helgen,så jag hoppas jag inte ska få de denna veckan..
Jag tar en dag i taget, vågar inte hoppas på nånting,mn visst vill man så gärna göra de.
Man känner sej gravid mn ändå inte för magen o brösten växer förfullt mn hoppet ligger så lågt när jag vet att ett MF ligger o lurar.
Man vågar inte riktigt njuta,särskillt inte nu när min läkare går på semester imon.
Illamåendet har varit på topp idag, de värsta e att jag vet inte om de beror på graviditeten lr om de e så att jag börjar få magsjuka.
Min ena son va på toa 8ggr igår på en timme o hade feber så jag hoppas de inte e nått han smittat mej med.
Han fick typ en febertopp o tömde magen fullständigt o sen idag va de bra.
hoppas de inte blir nån av oss andra som blir sjuka.
Hur går de me dej??
Hur mår du???
Kram