• Fidelis ad urnam

Ivf/FET Töserna 2012

Csillag skrev 2012-09-24 12:34:58 följande:
    Va?

De står ju under sprayare.

Står ju ditt start datum  jämte ditt namn

Men förlåt, jag som är full
  • Fidelis ad urnam

*ledsen*
    Idag är ingen bra dag. Åkte hem tidigare från en föreläsning då föreläsarens korkade förklaringar och idiotiska uppgifter som ingen förstod gjorde mig så frustrerad att jag hade gråten bakom ögonlocken. När jag bestämde mig för att åka hem började jag gråta så snart jag kom ut ur byggnaden, ringde maken och grät och grät och grät sedan hela vägen hem

• Fidelis ad urnam

vet någon här om det är OK att ta vanlig nässpray samtidigt som man sprayar? Har blivit förkyld

• Fidelis ad urnam
    enäggs81 skrev 2012-09-26 17:42:17 följande:
    Fidelis: står i FASS att man ska ta nässpray 30 minuter EFTER synarela. inte före
    tack så jättemycket. Nu ska jag bara fundera på om jag har gjort fel någon gång.....
  • Fidelis ad urnam

Är så jävla trött på min lillasyster

Hon ringde idag för att fråga om jag kunde vara barnvakt åt hennes två barn på runt 2 och 3 ord i morgon kväll till på lördag.

Jag ville inte säga nej då jag för några månader sedan sa att jag kunde göra det. Men jag mår inte jättebra av sprayen just nu. Huvudvärk, trött, ledsen. Osv. Har ingen ork. Sa att jag skulle kolla med maken och ringde sedan för att prata med mamma om hur jag mår och hur jag skulle göra.

Min syster fick sedan från vår mamma höra om att jag inte mår bra, jag bad henne inte om att säga det.

Sedan bröt helvetet lös och jag fick veta hur hemsk jag är. Att hon hoppas att vi får tvillingar och sedan skiljer oss mm mm.

Jag vill verkligen undvika negativ stress under behandlingen och detta hjälpte inte till direkt. Nu ska de tydligen flytta till en ort typ 15 mil bort.

• Fidelis ad urnam
    Mandelmumsa skrev 2012-09-28 06:49:25 följande:
    Fidelis: Din syrras reaktion var ju otroligt omogen och elak! :(

Jag vet. Är så otroligt trött på hennes temperament och att hon inte bryr sig om någon annan än sig själv.

Hon var riktigt elak mot vår mamma också av anledningen att hon inte ville vara barnvakt.

Hon bränner sina broar
  • Fidelis ad urnam

Är det på dag 14 man ska få en blödning. när man sprayar?

• Fidelis ad urnam
    enäggs81 skrev 2012-10-01 12:06:56 följande:
    Fidelis: efter ca 1 vecka står det på min info
    Reste min förkylda kropp ur soffan och läste mina papper, på dag 14 ska jag få. Det är idag och ännu ingenting. Om ingen blödning kommer ska jag ringa dem, bör jag då vänta till i morgon innan jag ringer så att jag vet att ingenting kommer?
  • Fidelis ad urnam

Nu har jag spottings, så min kropp verkar ju reagera som den ska på nedregleringen, antar jag

• Fidelis ad urnam

Idag har jag mensvärk från HELVETET  

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012