Ivf/FET Töserna 2012
De står ju under sprayare.
Står ju ditt start datum jämte ditt namn
Men förlåt, jag som är full
*ledsen*
Idag är ingen bra dag. Åkte hem tidigare från en föreläsning då föreläsarens korkade förklaringar och idiotiska uppgifter som ingen förstod gjorde mig så frustrerad att jag hade gråten bakom ögonlocken. När jag bestämde mig för att åka hem började jag gråta så snart jag kom ut ur byggnaden, ringde maken och grät och grät och grät sedan hela vägen hem
vet någon här om det är OK att ta vanlig nässpray samtidigt som man sprayar? Har blivit förkyld
Är så jävla trött på min lillasyster
Hon ringde idag för att fråga om jag kunde vara barnvakt åt hennes två barn på runt 2 och 3 ord i morgon kväll till på lördag.
Jag ville inte säga nej då jag för några månader sedan sa att jag kunde göra det. Men jag mår inte jättebra av sprayen just nu. Huvudvärk, trött, ledsen. Osv. Har ingen ork. Sa att jag skulle kolla med maken och ringde sedan för att prata med mamma om hur jag mår och hur jag skulle göra.
Min syster fick sedan från vår mamma höra om att jag inte mår bra, jag bad henne inte om att säga det.
Sedan bröt helvetet lös och jag fick veta hur hemsk jag är. Att hon hoppas att vi får tvillingar och sedan skiljer oss mm mm.
Jag vill verkligen undvika negativ stress under behandlingen och detta hjälpte inte till direkt. Nu ska de tydligen flytta till en ort typ 15 mil bort.
Är det på dag 14 man ska få en blödning. när man sprayar?
Nu har jag spottings, så min kropp verkar ju reagera som den ska på nedregleringen, antar jag
Idag har jag mensvärk från HELVETET