• familjenekberg

Ivf/FET Töserna 2012

Ah77

Jag tog som du och hade molande värk tidigt vet dock inte om det berodde på medicinen eller att jag var gravid. Håller tummarna för att det lyckas. Det säger art chansen att lyckas är högre om man blivit gravid från samma sats ägg om du förstår vad jag menar. Lycka till.

• familjenekberg

Enäggs

Ha koll på vikten plötsligt viktuppgång kan bero på överstimulering. Hoppas du mår bättre snart och ring om du är orolig.

• familjenekberg
    Csillag skrev 2012-10-31 10:17:44 följande:
    Idag e en sån där pissdag då jag svävar mellan hopp o förtvivlan.

Vaknade i morse med blod.

Väntar på att läkaren ska ringa upp nu.

Håller tummarna att allt är bra och ordnar sig. Tänker på dig.
  • familjenekberg

Var 28 men fynd 29 ca en månad senare så det är nästan samma. Varför har ni bekymmer här är det simmarna som är bekymret.

• familjenekberg

Vad jobbigt gör er, vet hur jobbigt det är att kämpa med vikten på det sättet. Var själv tvungen att gå ner en massa blev 20-25 kg innan vi fick försöka.

Håller fingrar och tår för att ni ska lyckas.

• familjenekberg

Inte just nu då jag är gravid efter Fet i våras är i v30 nu men håller fortfarande koll på tråden då jag har fått mycket stöld härifrån och vill härnäst hjälpa till när jag kan.

• familjenekberg
    Fidelis ad urnam skrev 2012-11-07 21:22:23 följande:
    så mer eller mindre första försöket som faktiskt blev ett försök. varför ställdes första in om jag får vara nyfiken?

Fick en blödning vid ägglossnings tiden visade sig vara två äggulor som vuxit sig för stora och inte sprukigt fick vänta till mensen sen fick jag spreja för att stänga av kroppens egen cykel sen ta hormoner för att bygga upp slemhinnan igen och ta medicin början för att kompensera för att kroppen inte hade egna tills den kom igång av dig själv igen. I mitt fallffram till v 12.
Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012