Ivf/FET Töserna 2012
Fidelis: tycker inte du ska oroa dig! Och i de allra flesta fallen vet läkaren vad de gör.
Fidelis: tycker inte du ska oroa dig! Och i de allra flesta fallen vet läkaren vad de gör.
Fidelis: Blev också förkyld i början av min ruvarperiod. Börjar dock bli frisk, men vet vad du känner när du nyser. Har också lite problem med att göra nummer 2! Tror jag ska skit ut embryot varje gång!
Fidelis: Man blir allt lite knäpp av att ruva. Dagen efter när jag var på toa på morgonen så trilla något ut.', blev helt skräckslagen och tänkte NU åkte den ur. Blev förvånad att den var så stor och kall och gul!!! Det var en TIA, pengar alltså!!! Fråga mig inte hyr den kom i trosan, men det var det som trillade ut
Då har jag fått svar. Är i ett mellanläge och de kunde inte svara på om jag var gravid eller inte. Ska ta om provet nästa vecka.
Ruvardag 12 är jag på!
Det innebär att mitt hcg ligger på 31 kliniken räknar på 50, men gravtest visar positivt på 20-25. Så antingen är jag låghormonare, embryot kan ha fäst senare, men kan också var ett missfall! Eller att hag helt enkelt inte är gravid
Jag är på mitt första försök! Så jag har 2 försök kvar om vi inte lyckas.
Vi får se. Hoppas inte allt för mycket!
Lac: Stor kram!!!! Men vilka underbara morföräldrar du har.
Fidelis: td är väldigt olika beroende på vilken klinik man tillhör. Jag hade test dag 12 och fick ta blodprov.
Jag tänker likadant. Svårt att veta vad som är symtom och vad som är menssmärtor!
Jag känner något, men vet inte vad det är.