Ivf/FET Töserna 2012
Nina76 skrev 2012-03-13 11:49:11 följande:
Hej alla!Jag vill kan nog också behöva "tillhöra" en tråd ett tag framöver.

Är fortfarande lite deppig över vårt FET förra veckan som fick avbrytas för att båda embyona dog vid upptiningen...

Vi har sedan tidigare en dotter född 2008, så nu är det syskon vi längtar efter. Det är klart en stor tröst att ha henne, men längtan är faktiskt väldigt stor ändå. Dottern blev till på första IVF-försöket och allt var en dans på rosor då. Men på vägen har vi nu blivit varse om att det inte alltid går så lätt.
Och jag är måttligt trött på att höra om alla som blivit naturligt gravida efter att fått barn genom IVF en gång... "Det är bara att slappna av och kroppen behövde bara lära sig hur.." Bla, bla, bla...

Vi är oförklarligt barnlösa. Ingen kan hitta något fel. Men inte blir jag gravid för det... Vi har gjort 1 IVF till, slutade i tidigt MF. Sen har vi försökt den "naturliga vägen däremellan. Nu har jag faktiskt lyckas få min man att gå med på (jag tror att han tar det som ännu mer misslyckande än jag) att göra IVF igen. På privat klinik den här gången. Vi har tom bokat en tid nästa vecka, så jag antar att man kan sätta sig ner i väntrummet och ta en kopp kaffe...

Ha en bra eftermiddag i vårsolen!

Kramis
Skoj med flera medlemmar även om omständigheterna som fört oss samman är mindre skoj.
förstår dej hur du känner för syskon för jag e samma.Lite av min historia ser du i ett annan inlägg.
Kaffe e gott så självklart ska du sitta där o surpla o sola tills du ska på infomöte.
Vill du får du gärna fylla i lite som du kanske redan vet nu, ja infomötet datum o klinik kan du ju kanske bara skriva än,men bättre än inget o ett steg på rätt håll!!
jag kör privat ja oxå.