Ivf/FET Töserna 2012
Hejsan o välkommen in till oss. Förlåt de tagit tid att svara.legat i hög säsong på jobbet o ska äntligen få va mamma ledig nu. Det är bara att fråga på allt du vill veta
Vincent: lycka till Ida !!!! LnH : bag tycker de ser positivt ut !!
Super super stort grattis gumman !!!! Guuu va glad jag e för din skull Samma me Vincents. Tänk så som vi har kämpat ihop så länge,samma me några fler här inne. Ringde min man o bara tjooooa i tlf Att ni lyckats. Guu v glad ja e.snarrt kommer alla krämpor o ja lovar er att de e värt varenda krämpa värk osv. Om några månader sitter ni där me små knoddisar Nu har ja officiellt mammaledigt fram till minst jul .ska bara njuta o t var på varenda sekund. Mannen min bävar för gå tillbaka till jobbet.han trivs super på sitt jobb men han har storm trivts me Att var hemma me Savannah från dag 1 till nu. Han hade nog mer än gärna varit hemma några månader till. Mn nu e de min tur.till vintern får han va hemma me henne igen. Svit tänk att min lilla Knodd är 2 månader på söndag,tider rusar på så ja säger var de,njut varenda sekund av graviditeten.. Massa massa grattis igen.
Oj oj oj va ja känner igen mej i dej just nu.är precis som de vore igår. Mina tester v ju helskurna.testlagrets tester visade negAtivt me morron urin. En när j körde clear blue digital på eftermiddag så hann ja knappt pissa innan de visade gravid.jag testade ju ihjäl mej. Gumman,gravid är du ! Om 9 månader tittar de ut en lite .
Hoho flickor..... Vart e alla ?? Hur går de för alla ?? Gillar inte hel tystnad,då blir ja orolig