• Anonym (orolig)

drömmer varje natt att min pojkvän är otrogen!! =( VARFÖR!!?

Hejsan

Varje gång man vaknar så mår jag illa.. drömmer VARJE natt att min sambo/pojkvän är otrogen... drömmarna är så verkliga med.. får ont i magen av det här! Förstår inte varför jag drömmer att han är det! Pågått i 1 månad i sträck nu! =( Varför!

Han har fast jobb, jobbar mycket övertid, men det syns ju i lönepapperna, som person är han väldigt social, charmig, bär alltid förlovningsringen på fingret....
    Han åker ut till företag/pivatpersoner och löser problem, tekniska saker.. 

Men...  mina drömmar påverkar hela min vardag! =( Kan inte sluta tänka på drömmen för varje natt..allt var så verkligt... såg hur tjejen såg ut som han var med..hon berättade för mig över msn i drömmen vad min kille gjort med henne, sagt osv.... 

VARFÖR DESSA DRÖMMAR??!? =( ÅÅÅhhhh    

• Svar på tråden drömmer varje natt att min pojkvän är otrogen!! =( VARFÖR!!?
  • Anonym

Har du haft någon misstanke om otrohet tidigare? Drömmar är ju bearbetning av alla intryck man får under dagarna. Jag drömde om otrohet varje natt när min kille bedrog mig. Men det var ju för att det hela tiden fanns små signaler som fick mig att börja tveka. Jag kunde inte ta till mig de intrycken fullt ut i vaket tillstånd men i drömmarna så var allt klart och tydligt.

Nu menar jag att inte att det betyder att han är otrogen. Drömmar är en reaktion på DINA tankar och känslor och inte några sanndrömmar.

• Anonym

Troligtvis så litar du helt enkelt inte på honom du är kanske orolig över att mista honom därav dina drömma. Försök slappna av istället du har ju inget som verkar tyda på att dina drömmar ska vara sanna

• Anonym

enligt drömtydarboken så betyder det att din partner alltid kommer vara dig trogen 

• Emmi27

För att du är osäker på dig själv och rädd att förlora honom kanske? Eller kanske är ni superlyckliga och du undermedvetet börjat tänka på vad som skulle hända om allt raserades.

Kan du prata med honom om det?

• Anonym (orolig)

nej jag e inte gravid...

jag litar 50/50 på min kille.. men varje gång han sitter hemma själv så känns det som han "passar på" att busa på nätet.. typ kolla in tjejer osv... och vissa gånger han jobbat övertid och inte är sugen på att mysa med mig så tror jag genast att han varit med ngn tjej... vet inte vem det skulle va.. men som han kanske har "raggat" upp via nätet då jag ej varit hemma ngngång.... jag inbillar mig mycket... och mina drömmar vill inte sluta..
    jag kommer aldrig få reda på något heller om min kille nu skulle ha gjort något..för han är den typen som kan erkänna saker efter flera år..för att "jag ville inte såra dig då, men jag kan erkänna att jag gjorde faktiskt det för 2 å sedan" typ sånt har han sagt på senare tid... erkänt saker längre tillbaka i vårt förhållande...    

• Emmi27
    Anonym (orolig) skrev 2012-02-29 12:46:06 följande:
    nej jag e inte gravid...

jag litar 50/50 på min kille.. men varje gång han sitter hemma själv så känns det som han "passar på" att busa på nätet.. typ kolla in tjejer osv... och vissa gånger han jobbat övertid och inte är sugen på att mysa med mig så tror jag genast att han varit med ngn tjej... vet inte vem det skulle va.. men som han kanske har "raggat" upp via nätet då jag ej varit hemma ngngång.... jag inbillar mig mycket... och mina drömmar vill inte sluta..
    jag kommer aldrig få reda på något heller om min kille nu skulle ha gjort något..för han är den typen som kan erkänna saker efter flera år..för att "jag ville inte såra dig då, men jag kan erkänna att jag gjorde faktiskt det för 2 å sedan" typ sånt har han sagt på senare tid... erkänt saker längre tillbaka i vårt förhållande...    
    Så han har varit otrogen förut alltså?
  • Anonym
    Anonym (orolig) skrev 2012-02-29 12:46:06 följande:
    nej jag e inte gravid...

Du verkar ju ha fog för dina misstankar...
  • Anonym (orolig)

inte att han varit otrogen fysiskt (vad jag vet iaf) men han har kanske aldrig vågat erkänna för mig..

eftersom att han stannat med mig när jag varit otrogen mot honom flera gånger tidigare i vårt förhållande...flera år sedan... men då trodde jag att han va otrogen för han jobbade så mycket övertid..därför jag var det... tänkte att han kommer ändå inte erkänna..ville bli kvitt...få den känslan.. men jag erkände och han har alltid valt stanna med mig ändå..

men en gång när vi satt på en pub, har inte riktigt kunnat släppa detta... så satt där ett gäng med killar bordet bredvid oss... varav en av dom sa "fan va snygg tjej du har, du har väl aldrig varit otrogen mot henne va? ;)"
    till min kille... då tog min kille handen för munnen(på samma sätt som om man funderar på att köpa en sak t.ex) och hans blick gick åt sidan och sa " nej " , såg precis ut som när man ljuger... detta va 2 år sedan.. men jag har tänkt på det.... många gånger..tänkt så har han varit det..men aldrig sagt det till mig "för jag har ju ändå varit otrogen mot honom eftersom han jobbade mkt övertid"..

sedan längre tillbaka i vårt förhållande när vi inte bodde ihopa..så satt han och raggade på andra tjejer..sexchattade och hade sig.. läste många loggar i hans dator, men då skylde han på att han kände sig ensam och att det bara va spännande..

• Anonym (orolig)

....hmmm...inte att han varit otrogen fysiskt (vad jag vet iaf) men han har kanske aldrig vågat erkänna för mig..
    eftersom att han stannat med mig när jag varit otrogen mot honom flera gånger tidigare i vårt förhållande...flera år sedan... men då trodde jag att han va otrogen för han jobbade så mycket övertid..därför jag var det... tänkte att han kommer ändå inte erkänna..ville bli kvitt...få den känslan.. men jag erkände och han har alltid valt stanna med mig ändå..

men en gång när vi satt på en pub, har inte riktigt kunnat släppa detta... så satt där ett gäng med killar bordet bredvid oss... varav en av dom sa "fan va snygg tjej du har, du har väl aldrig varit otrogen mot henne va? ;)" till min kille... då tog min kille handen för munnen(på samma sätt som om man funderar på att köpa en sak t.ex) och hans blick gick åt sidan och sa " nej " , såg precis ut som när man ljuger... detta va 2 år sedan.. 

men jag har tänkt på det.... många gånger..tänkt så har han varit det..men aldrig sagt det till mig "för jag har ju ändå varit otrogen mot honom eftersom han jobbade mkt övertid"..
    sedan längre tillbaka i vårt förhållande när vi inte bodde ihopa..så satt han och raggade på andra tjejer..sexchattade och hade sig.. läste många loggar i hans dator, men då skylde han på att han kände sig ensam och att det bara va spännande..

• Anonym
    Anonym (orolig) skrev 2012-02-29 12:57:29 följande:
    inte att han varit otrogen fysiskt (vad jag vet iaf) men han har kanske aldrig vågat erkänna för mig..

eftersom att han stannat med mig när jag varit otrogen mot honom flera gånger tidigare i vårt förhållande...flera år sedan... men då trodde jag att han va otrogen för han jobbade så mycket övertid..därför jag var det... tänkte att han kommer ändå inte erkänna..ville bli kvitt...få den känslan.. men jag erkände och han har alltid valt stanna med mig ändå..

men en gång när vi satt på en pub, har inte riktigt kunnat släppa detta... så satt där ett gäng med killar bordet bredvid oss... varav en av dom sa "fan va snygg tjej du har, du har väl aldrig varit otrogen mot henne va? ;)"
    till min kille... då tog min kille handen för munnen(på samma sätt som om man funderar på att köpa en sak t.ex) och hans blick gick åt sidan och sa " nej " , såg precis ut som när man ljuger... detta va 2 år sedan.. men jag har tänkt på det.... många gånger..tänkt så har han varit det..men aldrig sagt det till mig "för jag har ju ändå varit otrogen mot honom eftersom han jobbade mkt övertid"..

sedan längre tillbaka i vårt förhållande när vi inte bodde ihopa..så satt han och raggade på andra tjejer..sexchattade och hade sig.. läste många loggar i hans dator, men då skylde han på att han kände sig ensam och att det bara va spännande..

Att sexchatta med andra kallar jag otrohet men var du drar din gräns är upp till dig. Jag vet inte vad jag ska skriva... Ni har båda två behandlat varandra respektlöst. Det är kanske dags att prata ut ordentligt och börja om från början? Om ni kan lita på varandra?
  • Rakad Apa
    Anonym (orolig) skrev 2012-02-29 12:57:29 följande:

Så du var otrogen för att du TRODDE att han var det? Kan man vara så jävla korkad? Min sympati dog för dig när jag läste detta. Det är inte mer än rätt att du plågas av dina drömmar, som man bäddar får man ligga...
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Theaggundt

Hej jag har också så fast jag är 06. Det finns två tjejer i min klass Malva och Frida jag drömde en gång att han var otrogen mot Frida min bästis fast vi bråkar väldigt mycket. När jag vaknade då hade ganska dålig magkänsla. Men inatt nu drömde jag att en tjej i min klass som håller på med Måns jätte mycket och är störtförälskade i Måns. Jag drömde iaf att vi var på min skola sen vid ett staket satt Måns på gräset och malva satt sig typ 10 cm bort sen hedde hon sin arm runt hans mindja och la sitt huvud mot han och sen la Måns sin arm runt Malva och sen kom jag och såg det och sen gick vi alla och pratade. Och då gjorde jag slut sen vaknade jag och hade en fruktansvärd magkänsla och har den nu också. För dendär Malva har jag så dåliga bilder om för hon är så taskig försöker ta Måns av mig hela tin jag orkar ej vad ska jag göra

• Anonym777777

Har precis fått samma problem, får ångest vad ska jag göra!

Svar på tråden drömmer varje natt att min pojkvän är otrogen!! =( VARFÖR!!?