Inlägg från: Anonym (orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orolig)

drömmer varje natt att min pojkvän är otrogen!! =( VARFÖR!!?

Hejsan

Varje gång man vaknar så mår jag illa.. drömmer VARJE natt att min sambo/pojkvän är otrogen... drömmarna är så verkliga med.. får ont i magen av det här! Förstår inte varför jag drömmer att han är det! Pågått i 1 månad i sträck nu! =( Varför!

Han har fast jobb, jobbar mycket övertid, men det syns ju i lönepapperna, som person är han väldigt social, charmig, bär alltid förlovningsringen på fingret....
    Han åker ut till företag/pivatpersoner och löser problem, tekniska saker.. 

Men...  mina drömmar påverkar hela min vardag! =( Kan inte sluta tänka på drömmen för varje natt..allt var så verkligt... såg hur tjejen såg ut som han var med..hon berättade för mig över msn i drömmen vad min kille gjort med henne, sagt osv.... 

VARFÖR DESSA DRÖMMAR??!? =( ÅÅÅhhhh    

• Svar på tråden drömmer varje natt att min pojkvän är otrogen!! =( VARFÖR!!?
  • Anonym (orolig)

nej jag e inte gravid...

jag litar 50/50 på min kille.. men varje gång han sitter hemma själv så känns det som han "passar på" att busa på nätet.. typ kolla in tjejer osv... och vissa gånger han jobbat övertid och inte är sugen på att mysa med mig så tror jag genast att han varit med ngn tjej... vet inte vem det skulle va.. men som han kanske har "raggat" upp via nätet då jag ej varit hemma ngngång.... jag inbillar mig mycket... och mina drömmar vill inte sluta..
    jag kommer aldrig få reda på något heller om min kille nu skulle ha gjort något..för han är den typen som kan erkänna saker efter flera år..för att "jag ville inte såra dig då, men jag kan erkänna att jag gjorde faktiskt det för 2 å sedan" typ sånt har han sagt på senare tid... erkänt saker längre tillbaka i vårt förhållande...    

• Anonym (orolig)

inte att han varit otrogen fysiskt (vad jag vet iaf) men han har kanske aldrig vågat erkänna för mig..

eftersom att han stannat med mig när jag varit otrogen mot honom flera gånger tidigare i vårt förhållande...flera år sedan... men då trodde jag att han va otrogen för han jobbade så mycket övertid..därför jag var det... tänkte att han kommer ändå inte erkänna..ville bli kvitt...få den känslan.. men jag erkände och han har alltid valt stanna med mig ändå..

men en gång när vi satt på en pub, har inte riktigt kunnat släppa detta... så satt där ett gäng med killar bordet bredvid oss... varav en av dom sa "fan va snygg tjej du har, du har väl aldrig varit otrogen mot henne va? ;)"
    till min kille... då tog min kille handen för munnen(på samma sätt som om man funderar på att köpa en sak t.ex) och hans blick gick åt sidan och sa " nej " , såg precis ut som när man ljuger... detta va 2 år sedan.. men jag har tänkt på det.... många gånger..tänkt så har han varit det..men aldrig sagt det till mig "för jag har ju ändå varit otrogen mot honom eftersom han jobbade mkt övertid"..

sedan längre tillbaka i vårt förhållande när vi inte bodde ihopa..så satt han och raggade på andra tjejer..sexchattade och hade sig.. läste många loggar i hans dator, men då skylde han på att han kände sig ensam och att det bara va spännande..

• Anonym (orolig)

....hmmm...inte att han varit otrogen fysiskt (vad jag vet iaf) men han har kanske aldrig vågat erkänna för mig..
    eftersom att han stannat med mig när jag varit otrogen mot honom flera gånger tidigare i vårt förhållande...flera år sedan... men då trodde jag att han va otrogen för han jobbade så mycket övertid..därför jag var det... tänkte att han kommer ändå inte erkänna..ville bli kvitt...få den känslan.. men jag erkände och han har alltid valt stanna med mig ändå..

men en gång när vi satt på en pub, har inte riktigt kunnat släppa detta... så satt där ett gäng med killar bordet bredvid oss... varav en av dom sa "fan va snygg tjej du har, du har väl aldrig varit otrogen mot henne va? ;)" till min kille... då tog min kille handen för munnen(på samma sätt som om man funderar på att köpa en sak t.ex) och hans blick gick åt sidan och sa " nej " , såg precis ut som när man ljuger... detta va 2 år sedan.. 

men jag har tänkt på det.... många gånger..tänkt så har han varit det..men aldrig sagt det till mig "för jag har ju ändå varit otrogen mot honom eftersom han jobbade mkt övertid"..
    sedan längre tillbaka i vårt förhållande när vi inte bodde ihopa..så satt han och raggade på andra tjejer..sexchattade och hade sig.. läste många loggar i hans dator, men då skylde han på att han kände sig ensam och att det bara va spännande..

Svar på tråden drömmer varje natt att min pojkvän är otrogen!! =( VARFÖR!!?