• Svar på tråden "Skarakannibalen" och "Vampyrkvinnan" blir ett par
  • La Lola

Vem är hon?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • La Lola
    La Lola skrev 2012-02-29 16:24:48 följande:
    Vem är hon?
    kanske sägs i inslaget men min dator ville inte visa det....
  • viseversa
    La Lola skrev 2012-02-29 16:24:48 följande:
    Vem är hon?
    Hon knivhögg en inneboende man med en morakniv till döds.
  • Krokig Krokofant
    IkeaKastrull skrev 2012-02-29 16:19:25 följande:
    Krokofant: Vad menar du? Barnet skulle födas om de ville behålla, omhändertas efter födseln. Oavsett om deras sjukdomar är ärftliga eller ej.
    Ja, men om barnet bär på generna till deras psyke, vad skulle man då göra med barnet efter att de hade blivit omhändertaget? Det skulle ju uppenbart har anlag för att skada andra.
    One by one, one by one.
  • Krokig Krokofant
    viseversa skrev 2012-02-29 16:26:59 följande:
    Och drack blodet!
    One by one, one by one.
  • La Lola
    viseversa skrev 2012-02-29 16:26:59 följande:
    Varför kallas hon vampyrkvinnan då?
  • Kya

Fy fan så sjukt. jag kände till han som blev mördad av vampyrkvinnan och iofs var han ingen ängel men ingen förtjänar en sån död.

min tanke nu är: vem av dom två stryker med först?

Om en svart katt korsar din väg betyder det att katten är på väg någonstans.
  • La Lola
    Krokig Krokofant skrev 2012-02-29 16:27:44 följande:
    Och drack blodet!
    Där kom det jag undrade över...
    Har hon sagt att hon är vampyr? Jag måste fasiken googla känner jag...
  • Babiedoll

Hurvida ungen ärver deras sjukdom känns inte som det största problemet. Det är nog snarare dom som vårdnadshavare, vem vet dom kanske får för sig att koka soppa på ungen en vacker dag...obehagligt!!

• Kya
    La Lola skrev 2012-02-29 16:28:03 följande:
    Varför kallas hon vampyrkvinnan då?
    pga hennes bilder...

hon tog ihjäl daniel stenman, skar halsen av honom och la honom i badkaret. det var blod överallt. hon hade tidigare skrivit i sin blogg (tror jag det, minns knappt?) att hon hade haft en dröm om att skära halsen av någon.
  • IkeaKastrull

Krokofant: Givetvis skulle man behöva ha koll på barnet, vara uppmärksam. Men bara för att barnet får någon sjukdom behöver hen inte gå runt och mörda. Väldigt ovanligt att man gör det även med sjukdomar. Det är snarare barnet själv som skulle löpa stor risk för t.ex missbruk och självmord.

• La Lola
    Kya skrev 2012-02-29 16:34:34 följande:
    pga hennes bilder...

hon tog ihjäl daniel stenman, skar halsen av honom och la honom i badkaret. det var blod överallt. hon hade tidigare skrivit i sin blogg (tror jag det, minns knappt?) att hon hade haft en dröm om att skära halsen av någon.
    Vilka bilder?
  • Lajkie

Läskigt..... undrar vad som händer om deras barn råkar få kolik :-O

cachorrinho.blogg.se ♥ Mamma till: ♥ Sandra 061124 ♥ Nelly 081009 ♥ William 100330 ♥
  • viseversa
    Kya skrev 2012-02-29 16:34:34 följande:
    pga hennes bilder...

Ja tänk om hon drömmer att kväva sitt barn? Nej dom kommer inte få behålla någon unge det är säkert.
  • La Lola

Googlade...jag har av nån anledning missat denna kvinna....

• IkeaKastrull

Det är väl egentligen inget snack om att de skulle få behålla, de är ju alldeles för sjuka. Umgänge okej, men de skulle inte få vårdnaden.

• Kya
    La Lola skrev 2012-02-29 16:35:21 följande:
    Vilka bilder?
    hon har lagt ut många bilder på sig själv, och photoshoppat på olika vis. just vampyrer och den livsstilen verkar ha varit/är en slags fetisch för henne. otäck brud, den saken är säker.

men inte blir det nåt barn mellan dom, det tvivlar jag skarpt på. och skulle det bli så hemskt så får de aldrig hand om barnet, de båda är inlåsta och barnet blir direkt omhändertaget. tyvärr är risken stor ändå att barnet ärver några genetiska sjukdomar som de två troligtvis har...
Svar på tråden "Skarakannibalen" och "Vampyrkvinnan" blir ett par