Anonym skrev 2012-03-01 07:30:32 följande:
Bra att du tar initiativet och tittar själv. Med tiden kan jag bara råda dig till att VÅGA prova att se på porr tillsammans med din man. Nivån på porr får ni kanske diskutera. Vi tittar på det mesta som erbjuds och fascineras mest av alla konstiga ställningar och dubbel- och trippelpenetrationer
Men avskräcks inte av den första videon du ser om nu den skulle vara skum. Det finns fler. Sisådär tvåhundra miljarder fler....... Det finns något som passar alla.
jamen jag TROR det skulle kankse vara tändande, är bara så rädd jag ska tnka för mkt o tro han tittar på brudarna på tvn o inte på mig.. (ärligt så är ju nakna tjejer som knullar bra mkt snyggare än killar....)
..har som sagt aldirg tittat men visst fattar jag att det finns olika sorters filmer...
har nog svårt för o se en film "med handling" känns som det är fånigt att dom ska stå o va värdelösa skådespelare när man vet vad som väntar, nä då är nog mer pang på min grej tror jag... det är väl det man ska se???
var inne på några av sidorna ni tipsat om här, klickade dock aldrig på någon film men kände att mina krav är nog höga..
ska va snygga människor, inget sunk, "normalt" sex fast inget tråkigt, kanske lite hårdare.. o inget man mår dåligt av ty p att man SER att tjejer än 16...
scrollade även förbi amatörvideor.. mjae... kändes sunkit...
jaa, det här kom jag fram till genom stillbilder.... fortsättning följer ;)