• Hoppas88

Rosa skötväska/pojke?

Hej Alla :)

Jag behöver lite snabba råd! Vi väntar en liten pojke och nu är jag i jakt efter en skötväska.
    Det är lättare sagt än gjort då det inte direkt är något som lockar förutom en fin rosa skötväska från Dadadoo. Min undran är då, kan man ha en rosa skötväska även om det ligger en liten pojke i vagnen ? Vi har en EmmaLjunga Mondial Duo Combi vagn i färgen navy. Tror ni att det kan funka eller kommer det se helt knäppt ut ? Det är ju ändå en del pengar som ska ut för skötväskan så vill känna mig säker med mitt val ;).

Tacksam för råd :)

/ N

• Svar på tråden Rosa skötväska/pojke?
  • Mary Jo

Varför skulle du inte kunna ha en rosa skötväska för att det ligger en pojke i vagnen? Välj den skötväskan du tycker är fin och rosa och marinblått passar väl ypperligt ihop.
    Tror du mest tvivlar på färgen och inte på skötväskan. Fyller den dina behov så köp  

Vilja 17/2-10 och lillebror bf 28/3-12 <3
  • Hoppas88

Taaack för era svar :) Nu är den beställd! Skönt att ni också tycker att man kan ha lite rosa till pojkar och skötväskan den är ju mest till mamman även om innehållet är till bebis! Hihi.

• Tow2Mater

Visst, bli bara inte förnärmad eller känn dig kränkt om folk tror det är en flicka.

• IdiotPrayer

klart du kan ha rosa, är ju inte som att hans snopp kommer trilla av
    Galet vad folk är fixerade vid färger! Rosa är fint, oavsett  

Svar på tråden Rosa skötväska/pojke?