• nyfikna63

Onanera i solarium?

Jag och min fru diskuterade onani i solarium igår. Jag tror att många gör det, men inte min fru. Hon har bara gjort det en gång.
    Så nu frågar vi er. Har ni gjort det? Kvinna eller man är ju bra att veta också.
    Tack för hjälpen! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-01 14:28
    Tack alla. Vi har ju gått dit för att sola och sedan har värmen och att vi ligger nakna gjort att det bara har hänt.

• Svar på tråden Onanera i solarium?
  • PojkMaffia
    Anonym (absolut) skrev 2012-03-01 23:52:24 följande:
    Kvinna. ja, flera gånger. jag blir kåt av tanken att det ligger någon bara några decimeter bredvid mig med bara en vägg emellan och som kanske kanske skulle höra mig eller att någon råkat komma in ifall jag glömt låsa dörren. Otroligt upphetsande. Och som extra krydda måste jag försöka att inte stöna högt, vilket jag har svårt för när dt är skönt. Däremot är det svårt att undgå ljuden från f*an som "smaskar" så när den är våt och blir pullad.

Äckligt att andra ska ligga där sen? nej, det tycker jag inte eftersom man ju descinficerar efter sig och jag tror väl att de flesta liksom jag descinficerar innan de lägger sig också så det blir ju oftast dubbelt rengjort. 
    men du vet att bara torka rent med decinfektionsmedel tar inte bort allt för det första utan dödar bara lite bakterier. därför.. vidrigt...
    Jag är den jag är - like it or not
  • Anonym (;))
    PojkMaffia skrev 2012-03-02 07:00:09 följande:
    men du vet att bara torka rent med decinfektionsmedel tar inte bort allt för det första utan dödar bara lite bakterier. därför.. vidrigt...

Håll dig hemma då! ;)
  • kire
    PojkMaffia skrev 2012-03-02 07:00:09 följande:
    Och att ligga där mängder av andra människor legat med hela sin nakna hud utfläkt, finnar som pressas mot underlaget, svett, hudflagor, smuts, hudinfektioner etc. Att ligga där och dela det med andra - inga problem för dig.

Om någon däremot pillat lite på sin fitta eller kuk under tiden DET är ohygieniskt? Hur tänker du...
  • PojkMaffia
    kire skrev 2012-03-02 07:22:20 följande:
    Och att ligga där mängder av andra människor legat med hela sin nakna hud utfläkt, finnar som pressas mot underlaget, svett, hudflagor, smuts, hudinfektioner etc. Att ligga där och dela det med andra - inga problem för dig.

Om någon däremot pillat lite på sin fitta eller kuk under tiden DET är ohygieniskt? Hur tänker du...
    ja om det går för killen eller tjejen så känns det genast liiiite mer äckligt.
    resten är något man vet. även tjejer kladdar ju av sig när det går för dom...
    _jag_ tycker det är vidrigt och ja efter detta kommer jag faktiskt inte kunna sola hur löjligt det än må låta.men man kan försöka ha lite respekt för andra människor.
    Jag är den jag är - like it or not
  • Anonym (män?)
    Anonym (;)) skrev 2012-03-02 02:09:17 följande:
    ??? Fröstod inte riktigt vad du mena nu...
    euhm.. vad exakt är det som du inte "fröstod"? om man är man, så har man penis, och då om man skulle onanera i ett solarium, du vet att det sprutas ut en vätska när mannen kommer ? jag menade då, hur exakt ska man göra med denna vätska som sprutas ut från det manliga könet, och jag tyckte att det lät som rocket science (= att någonting är ordentligt svårt att lista ut) har du några ytterliggare frågor angående detta?
  • Anonym

Nu är det många år sedan jag solade solarium senast men nog hände det att man blev sugen och oanerade ibland. Ser inget konstigt i det egentligen. Inga problem att hålla eventuell säd under kontroll heller. Den får landa på magen som vanligt och sen har man alltid papper inom räckhåll i solariet.
    Lika väl som att jag inte brukar behöva byta lakarn för att jag onanerat i sängen.

Man (om det inte redan framgått)

• Kalasbraigt

Haha, aldrig ens tänkt tanken!

• Anonym

Visst fasen har man blivit kåt men jag har alltid hållit mig tills jag kommer hem.

Svar på tråden Onanera i solarium?