Inlägg från: Anonym (Nöjda kunder!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nöjda kunder!)

Erfarnheter av thaimassage??

Då min busshållplats ärr alldeles fram för en thaimasage "salong", ser jag väldigt många mycket nöjda kunder, komma ut därifrån, men BARA män. Och alla verkar de vara helt vanligt uttråkade män i 35-55 årsåldern?? Bara mina egna tanker. De stäcker på sig, och har ett leende på läpparna......

Känner dessutom en thaimassörska som ville ha en unge, men inget förhållande, och pappan var just en kund!

Det sa hon i alla fall, så antagligen vet han inte ens om det.

• Anonym (Nöjda kunder!)

HA, ha, ja just så är det nog. Kanske en billig och laglig, fast väldigt smart, väg att prostituera sig.Tungan ute

• Anonym (Nöjda kunder!)

Man skall nog inte tro på allt man läser på "hemsidor"! Nå, har aldrig provat själv, och kommer inte att göra det heller, men skall tänka på din tråd i morgon, när jag står och väntar på bussen hem från jobbet. Natti, natti.

• Anonym (Nöjda kunder!)
    PrimitivMan skrev 2012-03-02 10:52:39 följande:
    Hmm alltid när prostitution diskuteras anses det vara kvinnoförnedrande och hemskt. men när man pratar om thai massage med HE så är det liksom helt plötslig accepterat(?)

Är det skillnad på att bli avrunkad efter thai massage jämfört med att få det av en ren prostituerad? Eller bedöms thailändskor efter andra kriterier?

Jävla dubbelmoral och för den delen uppmanar den här tråden till att begå brott vilket nog inte är tillåtet.

PS Googla annars på "eskort". Så får du vad du söker. De kan nog massera lite också.
    HEJAH! Det var just det som var min point, men TS, fattar visst inte, att hon gjorde illegal reklam! Eller är TS kanske man? Knappast! Nu måste ni som ger "Thaimassage", i varenda lilla by, ni som hänger ut er "oskyldiga" thaiflagga på halvstång, erkänna att ni ger "folk" vad de vill ha, och att ni konkurrerar med de horor som redan finns.

Skit samma, allt är "Svart buisness", och hade jag inte stått fram för en jävla "thaisalong", när jag väntar på bussen, då hade jag aldrig ens reflekterat.

Ja, det går många män ut därifrån, som antagligen får både det ena och det andra, "tillfredsställt"!

Och jag är man! Och jag ljuger inte.
  • Anonym (Nöjda kunder!)
    Anonym (Thai) skrev 2012-03-02 10:55:36 följande:
    Nu överdriver du. Det är massagen i fokus. Happy ending är isåfall en avslutning på en redan avslappnande aktivitet. Lösa spänningar och ge avslappning och nog fan är en avrunkning avlsappnande. En prostituerad och andra sidan tror jag knappast ger en bra massage på samma sätt som en utbildad thaimassös.
    TS, Jag tror du är en tjej, som misstänker att din man går och fixar thaimassage? Om du är det, så får jag nog tyvärr säga, att du nog har rätt i dina misstankar. De som jobbar i "min stad", där jag väntar på bussen, tar ca. 350:-/ t. Och det kan man lätt "klurra bort", eller?? Men varför vänstrar man, om man har en "älskling" hemma??

Så ja, Thaimassage, ÄR nog ett nytt cower, för traditionellt prostitution.

De är smartare...Rynkar på näsan
  • Anonym (Nöjda kunder!)
    Anonym (Thai) skrev 2012-03-02 11:34:44 följande:
    Vet också ett ställe i Köpenhamn som erbjuder massage av hela kroppen. Alltså också genitalierna. Men noga med att skriva ut att sexuella tjänster inte erbjuds! Undrar vad man ska kalla kukmassage för :)
    Äsch, verkar som om du har svar på din egen fråga bara? Ha, ha, Kanske missuppfattade dig??

(Förklara dig???)Tomte
Svar på tråden Erfarnheter av thaimassage??