PrimitivMan skrev 2012-03-02 10:52:39 följande:
Hmm alltid när prostitution diskuteras anses det vara kvinnoförnedrande och hemskt. men när man pratar om thai massage med HE så är det liksom helt plötslig accepterat(?)
Är det skillnad på att bli avrunkad efter thai massage jämfört med att få det av en ren prostituerad? Eller bedöms thailändskor efter andra kriterier?
Jävla dubbelmoral och för den delen uppmanar den här tråden till att begå brott vilket nog inte är tillåtet.
PS Googla annars på "eskort". Så får du vad du söker. De kan nog massera lite också.
HEJAH! Det var just det som var min point, men TS, fattar visst inte, att hon gjorde illegal reklam! Eller är TS kanske man? Knappast! Nu måste ni som ger "Thaimassage", i varenda lilla by, ni som hänger ut er "oskyldiga" thaiflagga på halvstång, erkänna att ni ger "folk" vad de vill ha, och att ni konkurrerar med de horor som redan finns.
Skit samma, allt är "Svart buisness", och hade jag inte stått fram för en jävla "thaisalong", när jag väntar på bussen, då hade jag aldrig ens reflekterat.
Ja, det går många män ut därifrån, som antagligen får både det ena och det andra, "tillfredsställt"!
Och jag är man! Och jag ljuger inte.