• MickaelaJ

Älskar mitt ex

Jag är en ensamstående mamma på 25 år. Min dotter är 2 år gammal. 
    Mitt problem just nu är att jag och min dotters pappa bröt med varann i augusti förra året (varför vet jag inte riktigt, det var jag som ville ha det så.. DÅ!), och innan vi ens flyttat isär så träffade jag en annan kille som jag just nu är ihop med. MEN, de senaste två månaderna har jag mått skit dåligt, jag saknar mitt ex så oerhört mycket, jag älskar honom fortfarande enormt! Killen jag träffar nu tycker jag mycket om, men jag älskar honom inte, jag är inte kär längre som jag var innan (iaf som jag trodde att jag var innan). Va fan ska jag göra? Jag gråter och gråter så fort jag är ensam och får tid till att gråta, jag har ständig ångest. Och det jobbigaste är att mitt ex precis träffat en annan, därför gör det mer ont, för jag vet att jag kanske aldrig får honom tillbaka.

• Svar på tråden Älskar mitt ex
  • viseversa

Jadu du gjorde valet att gå vidare och nu har han gjort det och träffat en annan tjej. Vad ska du göra liksom? Lära av dina misstag kanske. Sen tycker jag du ska göra slut med din nuvarande kille. Han förtjänar att ha en tjej som älskar honom.

Svar på tråden Älskar mitt ex