Smärta i kroppen som flyttar sig, känner migg uppgiven! :(
Har under snart 2 månader fått sån värk i kroppen. Det hela började vid axlarna...en smärta som liknande träningsvärk...Den kvällen det kom blev jag liggandes i soffan med panodil och alvedon som mina bästa vänner.
Men det räckte inte där... smärtan kom tillbaka. Nästa gång kom det i knäna, den dagen haltade jag omkring och fattade ingenting.. Det gick sen upp mot smalbenen och kändes som benhinneinflammation..
Nästa gång var det ryggen... och nu i händerna! Jag vill typ sticka in en kniv i handen för att det gör så ont :(
Jag är stel i kroppen, och lederna låser sig så fort jag belastat på dem. Tar en bra stund innan jag kommer iordning.
Jag känner mig så ledsen, är en aktiv person, och har aldrig haft ont på det här sättet förr. Smärtan är hemsk! Och jag tål ändå väldigt mycket smärta, inte känslig alls på det planet.
Nu flyttar smärtan runt, det känns på alla ställen hela tiden, men det kommer i "Attacker" i vissa delar.
Är inte stressad direkt... har ett rätt harmoniskt liv nu. Och trivs rätt bra med saker..Så i övrigt är det bra...
Jag ska självklart söka läkare, som jag borde gjort för länge sedan. Men söker ändå någon form av svar ifall någon upplevt detta? Eller vet vad som kan orsaka sådana här smärtor?
Vänliga hälsningar från mig..