Undrar du vad färgen på din katt kallas?
Hejhej har 7 katter som jag gärna skulle vilja veta vad deras rätta färg kallas. :)
3 Vuxna och 4 kattungar.
Tar du fortfarande emot bilder som du svarar på? Mvh Hanna
Hejhej har 7 katter som jag gärna skulle vilja veta vad deras rätta färg kallas. :)
3 Vuxna och 4 kattungar.
Tar du fortfarande emot bilder som du svarar på? Mvh Hanna

Sedan är det min honkatt på 13 år, blandras mellan norskskogskatt/angora. Hon har mestadels grått underhår.

Råkade skicka iväg meddelandet för tidigt men iaf den svarta med oranga är Kleja med. Tror hon har creme/vit teckningar på undersida, tassar och ansikte och orange/creme på rygg/ansikte.
Den andra kattungen är Wilda Mathilda´s Maskros.På den andra bilden är Maskros den oranga kattungen till vänster.Ni får stå ut med smutsiga naglar du jag just var i stallet innan vissa av bilderna! 

Den tredje kattungen är Wilda Mathilda´s Tussilago. Det är den oranga kattungen till höger på bilden över och den kattungen på bilden unden denna texten.
Sist och minst är det Wilda Mathilda´s Gullviva. Tror han är cremefärgad men vet inte säkert! :)

Här ärde sista bilderna på den ljusa kattungen, är lite svårt att får med hand tecken och färg på bild haha menmen hoppas du orkar svara på alla färgerna! :)

menade inte att min katt fick ungar för en dag sedan utan 6 dagar sedan!