Undrar du vad färgen på din katt kallas?
Blåtabby va? Svårt se mönstret.

Blåtabby va? Svårt se mönstret.

rödtigrerad?
 rödtigrerad?

Oj, skickade iväg svaret för fort...
Den tredje katten är svartsköldpadda.
Honan i kullen är svartsköldpadda precis som mamma.
Svårt att säga mönstret på de två röda grabbarna, men det är antingen tigré eller spotted. Tycker att de ser spottade ut men kan du lägga in en bild på båda rakt ifrån sidan?
Den ljusare grabben är cremetabby.
Är det renrasiga kattungar? I så fall är ju EMS-koderna intressanta att ha också.

Bruntabby med vitt.

De två ser ut vara (övre) bruntabby med vitt och (undre) svartsköldpaddstabby med vitt
Texas svart med vitfläck, Legolas ser ut kunna vara creme med vitt? Har du fler bilder? 

Ser ut som en liten blåpadda!

Svarttabby resp svartspotted med vitt

Milly är blå med vitfläck. Det bruna i solen är "solbränna"/"solblekning".

Hon är svartsköldpaddsspotted med vitt :)

Hon är sköldpadda. Troligen ej mönstrad, tror det bara är sk "spöktecken" jag ser.

Hon är svartsköldpadddsmönstrad. Mönstret är troligen tabby, så jag skulle säga svartsköldpaddstabby men jag är inte säker på om det är rätt mönster.
Det syns att hon är mönstrad om man tittar i ansiktet - hon har de typiska mönstertecknen i ansiktet: ljust kring munnen, på hakan och ögonen.
Om hon är alldeles vit i underullen (vilket jag inte kan avgöra på bilden) så heter färgen svartsköldpaddssilvertabby.

Tycker du inte, det står i hennes papper att hon är det  .
.
Vad ser hon ut som?