Tips om mineralsmink
Zoya, jag tycker absolut att Id som jag använder fastnar i mina ålderslinjer samt inte är så bra för mig som har torr hy. Jag är 37.
Glominerals har jag hört bra om men inte testat själv, ännu.
Zoya, jag tycker absolut att Id som jag använder fastnar i mina ålderslinjer samt inte är så bra för mig som har torr hy. Jag är 37.
Glominerals har jag hört bra om men inte testat själv, ännu.
Jag har bara provat Maybellines och den gav inte så bra täckning för mig som har mycket röda partier i ansiktet.
Jag gillar skimmer. Täcker Idun bra?
Har testat Tikei och den täcker inte utan att ta ganska mycket och då blir det lätt lite kakigt på torr hy är min erfarenhet.
Det kanske inte ts heller vill
Jag är så röd om kinderna, på ett icke fint sätt att jag vill dölja det men utan att det bir kakigt.
Jag har inte heller fått wow-känsla av Id. SKa man få det? På reklamen får alla glänsande fin hy, det händer inte mig med nånting jag testat.
Men få du sån där glänsande hy som de alltid har i reklamen av Id?
Hur gör du då?! Jag blir mattare än mattast av Id
Jag har den vanliga och en kabukiborste.
Jaha, det kan vara så alltså? Ger Idun bra täckning? Kanske värt att prova. Föredrar att handla i butik framför nätshopping.
Provat elf också, kasst, ingen täckning.
Jag vill få glow i fejjan!!!
Fast jag vill inte vara glittrig, det är jag redan med hjälp av annat puder, utan se ut som alla andra med en hy som glänser, glöder, blänker, ja ni förstår vad jag menar.
Jag känner till cow. SKa kika på det här, tack.
Tikei faller inte riktigt mig i smaken, men vet många som är jättenöjda med det.
Fru LiNi, en mineralfoundation eller flytande variant? Clinique har heltäckande vanliga flytande varianter.
Id täcker bra tycker jag, men ger mig som sagt en torr och lite kakig hy, inget glow alls.
Smashbox Halo har jag också hemma men den gav inte mig den täckning på det röda jag vill ha och heller ingen lyster som alla talar om.
Fasiken jag är nog för torr i huden för mineralpuder.
Spännande Zoya! Den förra modellen av glowing primer har jag testat, men det syntes inte genom foundationen.
Nej, det gjorde jag inte dumt nog, nu vet jag att kan göra det.