• ERIKA8585

ET 2 embryon, någon mer?

IVF nu 2)
    hej!!!!!!
    varit på ET i dag
    och fick 2 embryon insatt
    1st 7 cellig och 1 8 cellig

är det någon annan i samma sits?
    eller har fått 2 insatta?

är bara så lycklig hoppas på detta nu Solig

• Svar på tråden ET 2 embryon, någon mer?
  • pippilott

hur har det gått för er tjejer?? själv är jag inne på RD 12, tog en test RD10, och fick minus, så har inte så stora förhoppningar längre...

• lillamillan

Jag har td på fredag men har haft rosa flytningar sedan onsdags nu så jag är helt hundra att det har skitit sig. Hade testat idag om det inte varit för att min man inte vill att vi ska testa tidigt denna gången. Å jag har inte samma behov av att testa denna gången.

• pippilott

nu blev jag osäker, är nog på RD11, hade insättnning onsdag 7/3... har TD den 26/3. men brukar få blödning(mens) runt RD14, så kommer nog på onsdag...!! FAN!!!

Rosa flytningar behöver ju inte betyda annat än att embryot fäster? såkallad nidblödning kanske? har du några andra symptom?

Åååååhhh!!!jag kan fortfarande inte svälja den här orättvisan...varför händer det här?? va f..har vi gjort för att förtjäna det här..??  hur är det med er två, kommit över "orättviso-tänket"?

• lillamillan

Pippilott: vilket försök är du på? Nidblödning brukar vara brunt och komma osannas med när ägget fästet, inte så här sent. Ursäkta min pessimism men det är samma vid varje försök, vårt 5 nu.

• pippilott

ja du..det här är vårt 3 ET hela IVF(med ägguttag och allt) sedan har vi 4 FET i bagaget, så vårt 7:nde försök...blev gravid förra gången, FET. Med två, men fick inte vara gravid länge tyvärr..Nu fick vi två stycken 4 celliga, 2-dagars. Toppen-embryon, som de så fint kallar dem...men det hjälper ju för f..inte..! de kan vara hur "toppen" de bara vill, de fäster ju inget bättre fördet verkar det som...

Ang. blodets färg..när jag blev gravid(förra gången) hade jag ingen brun flytning, utan den var röd har jag för mig! Flört Hoppas hoppas för oss!!!

• ERIKA8585

Började blöda i onsdags 14 mars så då gick hoppet ur. Tog test i lördags minus sant i måndags. Minus då oxå som väntat. Inväntar ny kallelse inför Ivf nummer 3. Nu jävlar är det min tur att bli gravid. Inte alla mina vänner samt deras små syskon som saknar bostad och jobb och inte ens försöker bli gravida och " råkar" bli gravida. Lite arg nu som ni märker. Hihi lycka till ni andra. Håller tummarna

• lillamillan
    ERIKA8585 skrev 2012-03-20 21:09:50 följande:
    Började blöda i onsdags 14 mars så då gick hoppet ur. Tog test i lördags minus sant i måndags. Minus då oxå som väntat. Inväntar ny kallelse inför Ivf nummer 3. Nu jävlar är det min tur att bli gravid. Inte alla mina vänner samt deras små syskon som saknar bostad och jobb och inte ens försöker bli gravida och " råkar" bli gravida. Lite arg nu som ni märker. Hihi lycka till ni andra. Håller tummarna
    Samma här, alla andra runt om kring får barn men inte vi. Jag blöder oxå massor just nu men har inte tjuvtestat ännu eftersom min man inte vill att vi ska testa innan fredag. Men allt hopp är ute för min del. Blir till att ringa till Huddinge på fredag för att få komma igång med nästa behandling. Hoppas bara det blir vid nästa mens så jag slipper vänta så länge.
  • ERIKA8585

Hoppas det går bra på fredag med testet det är vårt år nu att bli gravida. Hoppas på detta tredje försöket annars blir det Uppsala för våran del. Ville byta klinik men det gick inte. Känns inte helt hundra på Huddinge men det är bara att köra på sista gången på Huddinge.

Svar på tråden ET 2 embryon, någon mer?