Vi som går ner i vikt med shapeup!
Favoritar! Startade idag - 10 kilo på ca 13 veckor - håll tummarna! :)
Favoritar! Startade idag - 10 kilo på ca 13 veckor - håll tummarna! :)
Bra tips med ugnsbakade chipsen! Det blir det garanterat imorgon! :)
Oj, ja då får du ligga i Bonsai! Vilken tur för mig som inte gillar dip för då blir det mer chips!! :D
Augusti1985! Det finns en gratis-version (den använder jag), och sen en mer avancerad som man betalar för - har för mig att det är rätt billigt. Någon som rekommenderar betal-versionen?
Jag skulle just kolla vad ett glas rött gav för kalorier, men det var lite klurigt: allt från 72 och uppåt? :S Vilken väljer man?
En fråga: går ni ner i vikt varje dag (eller står still)? Jag har gått upp 0,5 kg sen igår, trots slaviskt följande av kalorier.. ;)
Ja, det är väl så man ska göra. Har nyss börjat och är så sjukt ivrig bara! :)
Hallå! Här har det också gått bra! Njöt av chipsen både fredag och lördag! :) Nån som har nåt bra middagstips där man kan äta rätt mycket men inte alltför många kalorier?
Glömde säga att jag inte äter kött! :) Gjorde chili sin carne idag, med råris - sjukt gott! Men annars har jag för tillfället usel fantasi..
Det måste testas! :) Hur lägger du in den drinken i shapeup?
Jag har lite problem med att jag gått ner alldeles för mycket. Eftersom jag delammar så äter jag lite större portioner än jag skriver in. Trots detta har jag gått ner ca 4 kg på sex dagar. Har inte varit hungrig heller utan ätit bra mat. Fick nu en mellanblödning trots att jag hade mens för en vecka sen (känns som det kan bero på viktminskningen..). Har haft som mål att gå ner 0,8 kg/vecka, men ändrade lite nu så att jag istället har 0,5/vecka som mål. Någon annan som varit med om liknande? Ps. Vet att man inte ska banta när man ammar, men det handlar bara om en skvätt på kvällen och en på morgonen.
Dagens tips: riskakor med smak! Man får ju äta MÅNGA! :)
Haha, ja de går nog bort! Gräddfil
Jäkla iPhone.. Gräddfil
Nej usch. Känns sisådär och fuska hela dagarna, men det är ju lite svårt just nu runt påsken. Får bli nya tag på måndag! Heja heja! :)