• theea

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Hej hoppar också in här om det är okej. Började med shapeup för en vecka sen idag. Skulle ha vägt mig idag men fick min mens i morse, och brukar alltid lägga på mig ett par kg. Väger just nu 68 och har som första mål 60, och ska gå ner 1 kg i veckan. Tränar zumba och powerwalk varje dag. Sen promenader med hunden i skogen. 

Tycker ni alla är så duktiga, så jag är jätte taggad att gå ner nu Glad 

• theea
    MaDDelicious skrev 2012-03-13 11:48:44 följande:
    Gud vad kul! Välkommen!

Tjejer: Har ni bloggar så kan vi följa varandra? Jag uppdaterar flera gånger / dag och har lagt in startbilder och resultat efter 2 veckor! Kolla in vettja och glöm inte kommentera med en länk till din blogg också! maddielane.blogg.se
    Tack Glad kollade in din blogg...jisses kvinna vad du kämpar. Blir riktigt imponerad. har ingen blogg , men kanske kan slänga upp kort här när resultaten kommer?
  • theea
    bonsai skrev 2012-03-13 18:26:42 följande:
    Välkommen! Visst är det härligt att bli taggad av andra!! Jag hoppas ju på att nå mitt slutgiltiga mål om 20 veckor vilket är 60 kg! Du tränar ju massor! Skönt! Jag spinnar bara när jag hinner vilket oftast är fred-sönd. Annars följer jag bara kaloriräknaren på shapeup! Lycka till nu!
    Tack Glad ja man blir verkligen peppad av andra. tränar du hemma? Själv kör jag zumba här hemma, tycker det är skönt att stå här hemma ensam och dansa hehe. usch idag är sötsuget stort, jäkla mens. Bakade nyttiga chokladbollar på kesella, stillade inte alls mitt sug, så jag frös in dom. Nån som har nått gott tips på nått sött? har ca 400 kalorier kvar att göra av med.
  • theea

Ja super gott båda era förslag, blev keso varma hallon och pofiber pannkakor, 

• theea

Hej tjejer kul att läsa vad ni går ner Glad hoppas också på resultat nästa tisdag. Nu är zumban gjord för idag, ska skicka iväg lillan till skolan sen ge mig ut på powerwalken, har äntligen fixat stavar så nu bränner det mer hoppas jag. Ha en toppen dag alla så hörs vi mot kvällen.

• theea

Hej på er. Räknar ni in vanliga promenader som till och från stan och hur länge ni går på stan? skriver ni in sånt på motion? 

• theea
    chokladbollen skrev 2012-03-15 20:59:47 följande:
    Sånt skiver inte jag in, utan bara när jag byter om till träningskläder och går på en "riktig" promenad. Övriga promenader till/från dagis/skola/affären och liknande ingår i vardagsmotionen och jag ser det som en extra bonus bara
    Okej jag skriver ändå in det som långsam promenad, man går ju ändå i flera timmar. Skriver dock inte in promenad till skolan eller upp på konsum en sväng.
  • theea

Hej på er, vägde mig igår -1kg :). Har också haft lite sötsug, dock gottat mig med kesella blandat med hallon och in i frysen lite råsocker i det. smaskens som glass på kvällen. Och är jag riktigt sugen så steker jag fiberhavregryn i lite smör och häller över bär och sen smaksätter kesella med vanilj. Mums blir som paj :) oj nu sitter jag och gör mig själv sugen hehe. Tycker ni är duktiga tjejer. Ha en bra dag

• theea
    wildlife skrev 2012-03-23 07:23:52 följande:

Jag har gått upp 500 gr Rynkar på näsan

Säkert vätska..du kanske ska ha ägglossning eller mens snart? Jag går upp nästan 2kg vid både mens och ägglossning. 
Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!