Vi som går ner i vikt med shapeup!
Jag använder shape up. gick upp massor när jag var gravid, vill verkligen ner nu när det gått 7v.
är 163, väger typ 63. ska ner så att jag åtminstone kommer i jeansen igen...
Jag använder shape up. gick upp massor när jag var gravid, vill verkligen ner nu när det gått 7v.
är 163, väger typ 63. ska ner så att jag åtminstone kommer i jeansen igen...
tipsar om kesella med smak _HALLON!!! mmm- (eller om man vill dra ner på kalorierna kan man blanda i funlight i naturell)
Käkar ungefär en halv burk till mellis om jag inte är så sugen på sött eller hungrig men måste fylla på kaloriförrådet, och en hel burk till fikat istället för bullar och sånt.
frågan ang frukost...jag äter soyghurt (eller yohgott) med lite linfrön och dricker kaffe (ca 1 dl)
. Är ingen "frukostmänniska" direkt, men brukade unna mig 1 dl havregrynsgröt med lättmjölk förr...tyvärr så tål jag väldigt lite kolhydrater och nu under amningen utesluter jag mjölkprodukter, (vilket snabbar på viktminskningen). tänker dock äta gröt igen då jag jobbar eller har börjat träna igen.
Idag tog jag en rask promenad EFTER frukost på en timme, är helt slut...om man kunde leva så här nyttigt årets alla dagar skulle man ju se ut som värsta modellen jämt....
Skriver ni nåt på shapupclubs forum förresten???
Amy27: man kan ju lägga in egna maträtter i shapeup...lite krångligt men om man har livsmedelsverkets app till hand så går det lite lättare...är du gravid förresten?
chokladbollen: stämmer bra det du skriver...men vad har du angett för mål? det brukar ju stå tex "kan nås om 17 veckor" om man vill gå ner 0,5kg/vecka.....(så står det iaf på min, och då har jag angett ett väldigt lågt viktmål...)
Tror säkert att du kan gå ner sakta på 1800kalorier, allt beror ju på hur stor du är och hur bra ämnesomsättning du har.
Ursäkta mitt inlägg angående promenaden förut, postade i fel tråd. Är lite besatt av att bli hård i hullet så jag är ute och promenerar och skriver av mig i en annan liknande tråd där vi disskuterat shapeup....
Jag har betalversionen....använder den mest på min android!
Det var såecialpris efter nyår...100spänn för ett år....
Hur fick du veta detta? Vad surt, då har jag alltså gjort fel hela tiden. Var står det att de har räknat efter hur en vältränad man bränner kalorier???!?
Samma här, nu väger jag 60!!! Är sååå nära min drömkropp, måste ut och springa uppföri slalombackar lite oftare...idag tex....(vet inte hur jag lägger i det i shapup men ååååh vad det tar! Är helt slut efter 75 m uppåt!!!)